„Nekonkuruojame su didžiausiais tinklais, idėja buvo įgyvendinta todėl, kad padarytume vienodas kainas tarp juridinių ir fizinių klientų” – sako degalinės atstovai. Pasak jų juridiniais klientai konkuruodavo dėl nuolaidų, pavyzdžiui, kodėl vienam nuolaida šeši centai, o kitam tik penki? Logiška, kad lojalesni arba tiesiog daugiau kuro sunaudojantys klientai gauna didesnes nuolaidas, tačiau vartotojo atžvilgiu jis gana nepatogus, todėl degalinių tinklas, turintis vieną degalinę Vilniuje ir aštuonias visoje Lietuvoje nutarė, kad visi klientai vienodai svarbūs ir kainos tapo vienodos.

Požiūris – visi klientai lygūs ir vienodai svarbūs

„Faktas, kad vieni klientai sunaudoja daugiau už kitus, bet toks požiūris klientui nepatogus. Todėl nusprendėme padaryti vienodas sąlygas visiems, ir įmonėms ir fiziniams asmenims, nes kaip žinia, kad fiziniai asmenys nuolaidų praktiškai negauna, o dabar galės piltis iki 10 centų pigiau”- sako degalinių projektų vystytojas Benas Majauskas, kuris tikina, kad svarbiausias verslo principas yra, kad abi pusės būtų patenkintos, rašoma pranešime spaudai.

Tyrimai parodė, kad įprastai vienas klientas turi trijų centų nuolaidą bet kokioje Lietuvos degalinėje. Vidutiniškai žmogus užsipila du pilnus automobilio bakus per mėnesį, kas yra apie šimtas litrų, tuomet jis sutaupo apie 4-10 eurų per mėnesį. Suma nėra didelė, tačiau jeigu klientai važiuoja ta pačia kryptimi, o kuro kokybė aukščiausios kokybės, o dažnai net patogiau nei savitarnos kasose.

Dažnai nuolaidos tik skambūs šūkiai

Degalinių atstovai tikina, kad nuolaidos dažnai šiek tiek savęs ir svarbiausia klientų apgaudinėjimas, nes degalinės stendas rodo vieną kainą, bet kiekvienas asmuo turi skirtingą nuolaidą, tad to paties litro kaina yra skirtinga kiekvienam klientui. Daug patogiau ir pardavėjui, ir pirkėjui, kai galutinė kaina matosi ant reklaminio stendo ir ji ženkliai mažesnė nei visur kitur taikant nuolaidas.

Pasak B. Majausko degalų savikaina yra labai panaši, kainų skirtumas yra tik pelno skirtumas. Daugelis žmonių galvoja, kad mažesnės kainos asocijuojasi su prastesne kokybe, tačiau kaip ir ankščiau, taip ir dabar „Skulo” pagrindiniai tiekėjai yra „Orlen” gamykla Mažeikiuose kaip ir daugelio kitų didžiausių degalinių tinklų. Degalų kokybė nesikeičia, tačiau su šia akcija, kuri taps vartotojų kasdienybe siekia tapti patraukliausių kainų Lietuvoje lyderiais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)