Kol kas kelionė traukiniu nuo Kauno iki Balstogės trunka apie 5 valandas, iš jų porą valandų - Lietuvos dalyje. Nuo spalio 30 -osios atstumą nuo pradinio taško iki kaimyninių valstybių sienos keleiviniai traukiniais važiuos 20 minučių trumpiau, todėl kelionės laikas per Lietuvą tęsis 1 val. 40 minučių.

Dėl eismo saugumo iki šiol geležinkelio atkarpoje iki Lenkijos traukinių greitis ties pervažomis buvo mažinamas iki 25 km per valandą. Padedant antrinei įmonei „Geležinkelių projektavimas", bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" savo lėšomis modernizavo infrastruktūrą, todėl greitis tose vietose padidintas iki 80 km per val. Po naujos sistemos bandymų traukiniai čia galės važiuoti nustatytu projektiniu 120 km per valandą greičiu, praneša „Lietuvos geležinkeliai".

Anot specialistų, traukinių greitį linijoje nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos galima padidinti iki 160 km per val., bet dėl to „Rail Baltica" linijoje reikėtų įdiegti signalizacijos bei eismo valdymo sistemas. Apie tai buvo kalbama, primena Elta, daugiau nei prieš metus Kauno geležinkelio stotyje per oficialias pirmojo traukinio, atvykusio iš Balstogės, sutiktuves. Tai numatyta ir Europos geležinkelių agentūros atlikto audito rekomendacijoje. Modernizavus visą liniją, būtų galima traukiniu važiuoti dar greičiau - iki 240 km per valandą.

Susitikimuose su Lenkijos geležinkelių atstovais šiuo metu tariamasi dėl galimybės trumpinti kelionės laiką Lenkijos teritorija. Aiškinamasi, kada, kas ir kokiu būdu įdiegs traukinių signalizacijos ir eismo valdymo sistemas (ERTMS), užtikrins saugų traukinių eismą bei padidins greitį „Rail Baltica" geležinkelio dalyje nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos bei kas finansuos minėtus darbus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)