Apie 91 kv. km ploto industrinio parko „Didysis akmuo“ kūrimas laikomas vienu svarbiausių Kinijos valstybinio projekto „Šilko kelio ekonominė juosta“ etapu. Parkas steigiamas 25 km atstumu nuo Minsko ir Vidurio Azijos šalims turėtų tapti vartais į Europą.

Industriniame parke logistikos subparko projektą įgyvendina Kinijos kompanija „China Merchants Group“, su kuria glaudžiai bendradarbiauja AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Klaipėdos jūrų uostas. „Didžiojo akmens“ parko vadovai mato Klaipėdos uostą kaip svarbius jūrų vartus į Vakarų Europą.

Lietuva taip pat aktyviai palaiko Kinijos „Vienos juostos, vieno kelio“ strategiją, kurios tikslas – transporto infrastruktūros tarp Rytų ir Vakarų plėtra bei greito, sklandaus susisiekimo užtikrinimas – muitinės procedūrų supaprastinimas ir informacinių technologijų naudojimo transporto bei logistikos srityse skatinimas.

„Šiuo metu viena pagrindinių abiejų mūsų šalių užduočių – transporto jungties tarp Azijos ir Europos plėtra. Tai leis užtikrinti glaudų šių dviejų žemynų valstybių bendradarbiavimą transporto ir logistikos srityje, abipusę naudą verslui“, – teigė ministras R. Sinkevičius.

Šių metų parodoje „Transportas ir logistika“ Klaipėdos uostas dalyvauja jau 10 kartą. 92 kv. m ploto jungtinėje ekspozicijoje – gausus būrys uosto įmonių: VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO), AB „Klaipėdos nafta“, UAB Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB KJKK „Bega“, UAB Malkų įlankos terminalas, UAB Birių krovinių terminalas, UAB „BPA“, UAB „Baltijos pervežimai“, UAB „VPA Logistics“, Limarko grupės įmonės.

Antradienį Minske atidaryta tarptautinė transporto ir logistikos paroda yra tradicinės Baltarusijos transporto savaitės renginys.

Savo pasiekimus bei galimybes parodoje eksponuoja ir AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)