Automobilį išbandžiusio žurnalo "auto motor und sport" teigimu, didžiojo automobilio akumuliatorius yra linkęs išsikrauti be jokio įspėjimo. Dėl šio gedimo kartais yra ne tik neįmanoma užvesti automobilio, bet ir nepavyksta atleisti elektroninių rankinių stabdžių.

Tarp kitų "baubų" yra problemos su variklio užvedimu, taip pat, kai variklis dar yra neįšilęs, neįmanoma greitai padidinti greičio, dažnai sutrinka variklio darbas, dėl ko užsidega įspėjamoji lemputė ir pasirodo užrašas "padidėjusi išmetamųjų dujų emisija!".

Bandymui vadovavęs žurnalo darbuotojas Otto Hofmayeris bandymams skirtame automobilyje rado užsidaryti nenorinčias dureles, sugedusį radijo aparatą ir atstumo kontrolės sistemą. Du 735i modeliai, kuriuos jis išbandė, sulūžo vienas po kito per 24 valandas. Atšalus orui vieno modelio durelės iš vairuotojo pusės niekaip nenorėjo užsidaryti. Tokią aukštos technologijos problemą automobilį bandę žurnalistai išsprendė gana paprastai ir pigiai - kad durelės neatsidaryt, jie panaudojo vielos gabalą. "BMW" jau sprendžia šias problemas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją