Tai ketvirtadienį žurnalo „Structum“ konferencijoje sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) direktorius Egidijus Skrodenis.

„Yra parengti intelektinių transporto sistemų iki 2020 m. planai ir daugybė projektų jau yra pradėti, paskelbti viešieji pirkimai arba artimiausiu metu jie bus paskelbti. Tai dinamiškas eismo valdymas kelyje Vilnius–Kaunas. Jį įdiegus, kitais metais kelyje Vilnius–Kaunas bus galima važiuoti 130 km/ val. greičiu tiek žiemą, tiek vasarą. Greitis bus mažinamas tik priklausomai nuo blogų oro sąlygų“, - kalbėjo jis.

Taip pat iki 2020 m. šis kelias turėtų tapti automagistrale. Šiuo metu žiemą šiame kelyje leidžiama važiuoti 110 km/val. greičiu.

Anot E. Skrodenio, nors pažiūrėjus į šiais metais vykdomų darbų žemėlapį galima matyti, kad Lietuva yra kaip viena didelė statybų aikštelė, dar daugiau rimtų darbų numatyta ateityje.

„Iki 2020 m. rekonstruosime daugelį nesaugių sankryžų, tiesime pėsčiųjų ir dviračių takus, įdiegsime apšvietimą pavojingose vietose, įrengsime skirtingų lygių pėsčiųjų perėjas, tinklų tvoras nuo pėsčiųjų, taip pat bus vykdoma plati edukacinė programa“, – kalbėjo jis.

E. Skrodenis pateikė duomenis, kad saugiausia inžinerinė priemonė yra žiedinės sankryžos – žuvusiųjų sumažėja net 96 proc., saugumo salelės – žūsta 85 proc. mažiau eismo dalyvių, greičio matuokliai žuvusiųjų sumažina 83 proc., pėsčiųjų ir dviračių takai – 94 proc., o apšvietimas – 73 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)