Dabar 38,5 milijono eurų kainuosiantys darbai Kauno rajone keliauja į pabaigą – kelias vietomis pastumtas į kairę ir išplatėjo nuo dviejų iki keturių juostų, paklota asfalto danga, kalami apsauginiai atitvarai, įrenginėjamos nuovažos. Dar bus pastatyti keturi tiltai ir viadukai.

„Šio projekto sudėtingiausia dalis – geležinkelio viadukas. Jis yra didžiausias statinys – jo ilgis yra 112 metrų, plotis 16 metrų. (...) Darbus apsunkina tai, kad visas statybos procesas vyksta virš veikiančios geležinkelio atšakos“, – apie darbus pasakoja UAB „Kauno tiltai“ techninio direktoriaus pavaduotojas Romualdas Kančaitis.

Automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis skaičiuoja „Via Balticos“ kilometrus – Kazlų Rūdos savivaldybėje 10 kilometrų ruožas bus rekonstruotas per pusantrų metų, tiek pat sutvarkyti reikia Prienuose ir ties Marijampole. Tik pastariesiems nėra lėšų.

Jei būtų lėšų, po trejų metų būtų galima pradėti „Via Balticos“ atkarpos iki Kalvarijos pasienio posto rekonstrukciją. Lenkija iš savo pusės automagistralę iki šio posto planuoja nutiesti po maždaug ketverių metų.