Toks oro uosto pažadas nuskambėjo laukiant vyriausybės sprendimo dėl Heathrow ar Getviko oro uostų plėtros. Didžiosios Britanijos vyriausybė šiuo klausimu turėtų apsispręsti šią vasarą.

Liepą Oro uostų komisija pritarė planams nutiesti trečiąjį pakilimo-nusileidimo taką Londono Heathrow oro uoste, pareiškusi, kad toks sprendimas labai prisidėtų prie šalies ekonominio augimo ir padėtų sukurti 70 tūkst. naujų darbo vietų iki 2050 metų.

Tačiau Komisijos ataskaitoje teigiama, kad naujasis pakilimo-nusileidimo takas privalo būti tiesiamas, laikantis griežtų apribojimų, siekiant kiek įmanoma sumažinti triukšmą ir vengti žalos aplinkosaugai.

Heathrow oro uostas žada ilgesnį ramybės naktinį laikotarpį, siūlydamas neleisti lėktuvams leistis nuo 23.00 val. vakaro iki 5.30 val. ryto, tuo tarpu šiuo metu šis laikotarpis galioja nuo 23.30 val. vakaro iki 4.30 val. ryto.

Šis siūlymas skiriasi nuo sero Howardo Davieso vadovaujamos tarnybos rekomendacijų uždrausti naktinius skrydžius nuo 23.30 val. vakaro iki 6.00 val. ryto.

Oro uostas žada atsižvelgti į Oro uostų komisijos raginimus riboti bendrą keliamą triukšmą ir užtikrinti, kad vietos oro taršos lygis nekils.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)