„Routes Airport Marketing“ apdovanojimuose oro uostų rinkodaros veiksmus vertina tik oro linijų atstovai. Šiais metais komisiją sudarė „airBaltic“, „LOT Polish Airlines“, „TUI Thomson Airways“, SAS, „Vueling“ bendrovių darbuotojai. Dar 1997 m. pradėti rengti apdovanojimai suteikia galimybę oro vežėjams įvertinti oro uostų rinkodaros pastangas siekiant pritraukti naujus maršrutus, didinti jų žinomumą ir keleivių srautus.

„Galvodami apie maršrutų plėtrą pirmiausiai siekėme suvienodinti sąlygas oro bendrovėms Lietuvos oro uostuose Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Konsultuodamiesi su vežėjais sukūrėme priemones, skirtas naujiems maršrutams skatinti ir skrydžių dažniams didinti. Norėdami, kad keleivių skaičius ir toliau stabiliai augtų, nepaliekame visų kortų tik oro linijų rankose. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitais oro uostais, turizmo skatinimo organizacijomis, drauge organizuojame rinkodarines kampanijas, įvairius renginius, susitikimus ar spaudos konferencijas,“ – sako Lietuvos oro uostų Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė.

Pasak jos, Europoje yra per 400 aktyvių oro uostų, su kuriais Lietuvos oro uostai aktyviai konkuruoja dėl aviakompanijų dėmesio. Nors apdovanojimas skirtas už praėjusių metų veiksmus, sustoti neketinama ir 2016-aisiais.

Kovą Lietuvos oro uostai sostinėje organizavo maršrutų plėtrai skirtą renginį „Connect“, kuriame susirinkę daugiau nei 450 dalyvių įvertino Vilnių kaip dėmesio vertą kryptį. Taip pat šalyje neseniai lankėsi svečių iš Šveicarijos delegacija, kurią sudarė turizmo operatoriai, kelionių agentai, tradicinės ir socialinės žiniasklaidos atstovai. Skrydžius tarp Lietuvos sostinės ir Ciūricho birželio mėnesį pradėsiančios aviakompanijos „Germania“ atstovai teigia jau stebintys teigiamą vizito poveikį bilietų užsakymo sistemose.

Pernai Vilniaus oro uoste pirmą kartą veiklos istorijoje viršytas 3 mln. keleivių per metus skaičius. 2015 m. sostinėje aptarnauti 3,3 mln. keleivių – t.y. 13,4 proc. daugiau negu 2014-aisiais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)