Krovinių gabenimo ir ekspedijavimo įmonės „Baltic Transline“ logistikos vadovas Donatas Niekus sakė, kad saugumo instrukcijos vairuotojams pakartojamos prieš kiekvieną kelionę. Vienas saugumo reikalavimų - draudimas stoti iki Kalė uosto likus 300 kilometrų.

Kalė uoste „Baltic Transline“ vilkikus tikrina pasamdyta privati prancūzų saugos tarnyba - tik paskui keliamasi į Didžiąją Britaniją.

„Baltic Transline“ atstovo teigimu, paslauga atsieina nepigiai, bet išvengiama rizikos prarasti visą krovinį ir gauti baudų: „Jei išsilaipinus Didžiojoje Britanijoje vilkike randamas nelegalas, sulaikomas ne tik krovinys ir transporto priemonė. Jeigu vežami maisto produktai, utilizuojamas visas krovinys - nesvarbu, kiek krovinio yra tiesiogiai paliesta, sugadinta“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)