„Vietoje šiuo metu eksploatuojamų didelių ir sunkių traukinių naudosime mažesnius ir mobilesnius trijų vagonų traukinius. Jie kursuos dažniau, o savaitgaliais, kai keleivių srautai didesni, kelis tokius traukinius jungsime į vieną sąstatą. Tokia praktika, kai padidėjus keleivių srautams sudvigubinami mažesni traukiniai, plačiai taikoma ES“, – pranešime sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Naujieji traukiniai bus žemagrindžiai, pritaikyti neįgaliųjų poreikiams, su ergonomiškomis sėdynėmis bei oro kondicionieriais.

Traukiniuose bus 150 sėdimų vietų iš kurių 16 – pirmos klasės. Visuose traukiniuose sumontuota Wi-Fi ryšio įranga, todėl ilgai netrukus juose ims veikti ir bevielis interneto ryšys. Šie traukiniai bus daug ekologiškesni už dabar šiame maršrute naudojamus šilumvežius ir mažiau terš aplinką.

Maršrutu Vilnius-Klaipėda-Vilnius kasmet pervežama apie 0,5 mln. keleivių. Ekspreso traukiniu pajūrį iš sostinės keleiviai šiuo metu pasiekti gali per 3 val. 45 minutes.

Pirmąjį šių metų mėnesį vietinio susisiekimo traukiniais keliavo 9,2 proc. keleivių daugiau nei tą patį laikotarpį 2015-aisiais. Didžiausias augimas pastebimas maršrute Vilnius-Kaunas, sausio mėnesį buvo pervežta kiek daugiau nei 100 tūkst. keleivių arba 14 proc. daugiau nei tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Maršrutu Vilnius-Klaipėda sausį pervežta beveik 32 tūkst. keleivių arba 3 proc. daugiau nei 2015-ųjų sausį.