Planuojama, kad autobusų stoties peronas aptarnaus 10 tūkst. žmonių srautą per parą. Jame bus 21 keleivių įlaipinimo aikštelė, 3 išlaipinimo aikštelės, čia kursuos 600 autobusų per parą. Senąjį stoties pastatą ketinama sutvarkyti ir integruoti į naująją stotį. Jame numatyta įrengti restoraną.

Kaip skelbia Kauno miesto savivaldybė, atnaujintoje autobusų stotyje įsikurs laukiamoji salė, kasos, savitarnos kasos, bagažo saugykla, turizmo agentūra, kavinė. Taip pat bus įrengta maždaug 200 vietų požeminė automobilių statymo aikštelė. Stotyje bus galima nusipirkti bilietus į visų maršrutų autobusus, taip pat įsikurs modernus „Siuntos autobusais“ terminalas, jis užims 850 kv. m. pirmame aukšte.

Rekonstruota autobusų stotis sukurs geresnes sąlygas keliaujantiems, duos impulsą vystytis visam Geležinkelio stoties rajonui ir pagerins Kauno miesto įvaizdį.“, – teigė bendrovei „Kautra“ priklausančios Kauno autobusų stoties rekonstrukcijos projektą parengęs architektas Gintaras Balčytis.