Didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja "General Motors Corp." prikėlė "Chevrolet Bel Air" - 6-ojo dešimtmečio "stabą", kurį galima pamatyti daugelyje filmų apie tų laikų Ameriką, - ir panaudojo jį kaip pagrindą savo naujajam dviejų durų "koncepciniam" kabrioletui.

Kaip ir kiti koncepciniai automobiliai, kuriuos automobilių gamintojai pristato parodose norėdami išvysti visuomenės reakciją į juos ir įvertinti, ar tokie modeliai būtų paklausūs, "Bel Air" prekyboje gali ir nepasirodyti.

Tačiau tai naujausias siūlymas iš Amerikos automobilių gamintojų, kuris primena tas "šlovingąsias" dienas, kai vietos rinkoje dominavo vietos gamintojai, o Jungtinės Amerikos Valstijos atrodė visiškai atsparios užsienio pavojams.

"Mes turime didžiulį paveldą tokių markių kaip "Buick", "Pontiac", "Chevrolet" ir "Cadillac", kad mums visiškai nereikia bandyti supanašėti su užsieniečiais, - aiškina GM vicepirmininkas Bobas Lutzas. - Mes turime tokį turtingą automobilių modelių paveldą. Tai tiesiog aukso fondas, kurį mes turime ir galime išnaudoti".

Panašiai kaip klasikiniuose 1955, 1956 ir 1957 metų "Chevrolet" modeliuose, plačioje priekinėje "Bel Air" prototipo su užpakaliniais varančiaisiais ratais sėdynėje telpa trys žmonės, o šonuose sumontuoti atsidarantys nedideli vėdinimo langeliai.

"Ford Motor Co." taip pat prisiminė "senus gerus laikus", pristatydama patobulintą "Ford GT40" superautomobilio, 7-ąjį dešimtmetį du kartus laimėjusio prestižines Lamanšo lenktynes, versiją.

"Ford GT40" su galingu 5,4 litro V8 varikliu, sumontuotu už keleivių skyriaus, yra naujausias iš "Ford" "gyvųjų legendų" eksponatų, tarp kurių yra praeities modelių pagrindu sukurtų koncepcinių automobilių bei masiškai gaminamų modelių.

"Ford" taip pat pristatė ir koncepcinį pikapą - galingąjį "F-350 TONKA", kuris atrodo kaip milžiniška žaislinio geltono sunkvežimio, kuriuo milijonai amerikiečių vaikų važinėdavo savo smėlio dėžėse, versija.

"Ford" atstovai teigia, jog "Mighty F-350" pikapas, kuris, atidarius dureles, nusileidžia per pusę pėdos, kad būtų galima lengviau įlipti ar išlipti iš automobilio, gali vieną dieną pasirodyti ir prekyboje.

Norėdama parodyti, kad bendrovei pavyksta atsikratyti biurokratizmo ir ji gali sparčiai dirbti, "General Motors" pristatė koncepcinio modelio "Pontiac Solstice" kupė ir kabrioleto versijas. Nuo idėjos iki šių automobilių sumontavimo praėjo vos trys mėnesiai.

Detroito automobilių parodoje pastangas užimti Amerikos visureigių rinką - vieną iš sparčiausiai augančių automobilių rinkos dalių - suintensyvino užsienio automobilių gamintojai.

"DaimlerChrysler AG" pristatė "Chrysler Pacifica" - visureigio kombinaciją su dideliu automobiliu atlenkiamomis sėdynėmis ir bagažine, kuris, kaip bendrovė tikisi, bus toks pat sėkmingas kaip ir "PT Cruiser" modelis - 4-ojo dešimtmečio gangsterių stiliaus automobilis, pradėjęs prieš trejus metus bendrovės įvestą "retro" stiliaus modelių virtinę.

"Honda Motor Co. Ltd." pristatė du visureigius, prekyboje pasirodysiančius ateinančiais metais. "Honda Pilot", kuris yra panašus į populiarųjį visureigį "Acura MD-X", yra mažesnis už didžiosios klasės visureigį, tačiau vis vien turi trečią sėdynų eilę. Prekyboje šis modelis, kuriame telpa aštuoni keleiviai, pasirodys šią vasarą.

Be to, "Honda" pristato "Model X" koncepcinį automobilį - nedidelį penkiems keleiviams skirtą visureigį, kuris turėtų būti patrauklesnis jaunesniems pirkėjams, nes šiame mažiau nei 20 tūkst. JAV dolerių kainuojančiame automobilyje galima sutalpinti įvairiausią sportinę įrangą.

Vairuotojams, ieškantiems didelio visureigio, "Toyota Motor Corp." siūlo "Lexus GX 470" modelį - prabangų didžiosios klasės visureigį, turintį patikti turtingiesiems pirkėjams. Šis modelis, kuris prekyboje pasirodys ateinančių metų sausį, kainuos apie 45-50 tūkst. JAV dolerių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją