Sekmadienio rytą sugrįžtantis į Klaipėdą ir iš čia plaukiantis į Karlshamno uostą Švedijoje, keltas turėtų būti itin patraukli transporto priemonė ne tik keleiviams, bet ir Rusijos bei Skandinavijos krovinių vežėjams.
Į Baltijską plaukiojantis vienas geriausių laivininkystės bendrovės keltų "Lisco Patria" vienu metu gali plukdyti 250 keleivių ir 95 vilkikus su puspriekabėmis. Keltas jau atliko tris reisus į Kaliningrado sritį.
Kol kas "Lisco Patria" plaukioja pustuštis, bet jo savininkai dėl to nesisieloja.
Keltų linija į Baltijską - antroji LBS naujiena šiemet.
Vasarį į Lenkijos Gdansko uostą pradėjo plaukioti kitas bendrovės keltas "Kaunas": kiekvieną sekmadienį iš Klaipėdos į Lenkiją išplaukiantis keltas kelionėje užtrunka aštuonias valandas, tą pačią dieną prieš vidurnaktį "Kaunas" palieka Gdansko uostą ir į Klaipėdą grįžtą pirmadienio rytą.
Kitomis dienomis keltas "Kaunas" plaukioja į Švedijos uostą Karlshamną.
Pirmieji reisai parodė, kad labiausiai Gdansko linija yra suinteresuotos iš Vakarų Lietuvos regiono vilkikais įvairias prekes gabenančios autotransporto įmonės.
Kol kas į Gdanską keltas "Kaunas" plaukia iki galo neužpildytas, tačiau krovinių gausėja.
Padėtis iš esmės pasikeistų, jei šia LBS linija imtų naudotis įvairias prekes sunkvežimiais į Vakarų Europos šalis gabenantys Rusijos ir Baltarusijos vežėjai.