Nauja linija pradėjęs plaukioti bendrovės "Lisco Baltic Service" (LBS) keltas "Lisco Patria" iš Klaipėdos išvyksta šeštadienio pusiaudienį ir maždaug po septynių valandų švartuojasi Baltijsko uoste, penktadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".

Sekmadienio rytą sugrįžtantis į Klaipėdą ir iš čia plaukiantis į Karlshamno uostą Švedijoje, keltas turėtų būti itin patraukli transporto priemonė ne tik keleiviams, bet ir Rusijos bei Skandinavijos krovinių vežėjams.

Į Baltijską plaukiojantis vienas geriausių laivininkystės bendrovės keltų "Lisco Patria" vienu metu gali plukdyti 250 keleivių ir 95 vilkikus su puspriekabėmis. Keltas jau atliko tris reisus į Kaliningrado sritį.

Kol kas "Lisco Patria" plaukioja pustuštis, bet jo savininkai dėl to nesisieloja.

Keltų linija į Baltijską - antroji LBS naujiena šiemet.

Vasarį į Lenkijos Gdansko uostą pradėjo plaukioti kitas bendrovės keltas "Kaunas": kiekvieną sekmadienį iš Klaipėdos į Lenkiją išplaukiantis keltas kelionėje užtrunka aštuonias valandas, tą pačią dieną prieš vidurnaktį "Kaunas" palieka Gdansko uostą ir į Klaipėdą grįžtą pirmadienio rytą.

Kitomis dienomis keltas "Kaunas" plaukioja į Švedijos uostą Karlshamną.

Pirmieji reisai parodė, kad labiausiai Gdansko linija yra suinteresuotos iš Vakarų Lietuvos regiono vilkikais įvairias prekes gabenančios autotransporto įmonės.

Kol kas į Gdanską keltas "Kaunas" plaukia iki galo neužpildytas, tačiau krovinių gausėja.

Padėtis iš esmės pasikeistų, jei šia LBS linija imtų naudotis įvairias prekes sunkvežimiais į Vakarų Europos šalis gabenantys Rusijos ir Baltarusijos vežėjai.