Kaip pirmadienį pranešė Kauno miesto savivaldybė, šie posūkiai bus perkelti į sankryžas, jose įrengiant papildomas lėtėjimo juostas.

Tikimasi, kad tai padidins prospekto pralaidumą ir sumažins eismo įvykių.

Savanorių prospektas pasižymi dideliu avaringumu. Čia nustatyta daugiausiai „juodųjų dėmių“. Nemažą dalį avarijų sukelia staigiai stabdantys ir į kairę bandantys pasukti vairuotojai. Todėl mūsų tikslas didinti prospekto pralaidumą naikinat didžiąją dalį kairiųjų posūkių, vedančių į daugiabučių kiemus ar įmonių teritorijas.

Šiam sprendimui pritaria tiek policijos pareigūnai, tiek ir Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija“, - kalbėjo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Šią savaitę pradėti pirmieji darbai Savanorių prospekto atkarpoje tarp Aukštaičių ir K.Petrausko gatvių. Vėliau darbininkai persikels į ruožą, esantį tarp K.Petrausko gatvės ir Taikos prospekto.

„Savanorių prospektą galima padalyti į dvi dalis – plačiąją ir siaurąją. Nuo Pramonės prospekto iki Tvirtoves alėjos turime po tris eismo juostas, o nuo Tvirtovės alėjos iki Laisvės alėjos - po dvi. Jeigu automobiliai sustoja atlikti kairįjį posūkį, gerokai sumažėja gatvės pralaidumas. Tai reiškia, kur yra trys eismo juostos, lieka dvi, o kur yra dvi, lieka viena. Spūstys itin akivaizdžiai matyti rytinio ir vakarinio piko metu“, - sakė Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas.

Pasak jo, nors paprastai eismo įvykiuose Savanorių prospekte nukenčia tik transporto priemonės, tačiau dėl to formuojasi didžiuliai kamščiai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (78)