Tokią viltį per interviu antradienį išsakė bendrovės vykdomasis vadovas Bjornas Kjosas, skelbia nbcnews.com.

Trečioji pagal dydį Europos pigių skrydžių bendrovė svarsto galimybę iš Amerikos oro uostų, kurie šiandien praktiškai beveik nevykdo tarptautinių skrydžių (pavyzdžiui, Niujorko Vestčesterio apygardos oro uostas ir Konektikuto Bradlio tarptautinis oro uostas), siūlyti nebrangius skrydžius į Edinburgą ir Bergeną.

Vidutinėms kainos tokiems skrydžiams siektų apie 300 dolerių (267 Eur) į abi puses, teigia B. Kjosas. Šiandien dauguma Norvegijos skrydžių bendrovių siūlo kainas artimas 500 dolerių (445 Eur) – kainą iš esmės lemia užimtesnių oro uostų taikomi mokesčiai.

Šie potencialūs planai – ambicingesnio Norvegijos skrydžių bendrovių siekio užkarianti dalį transatlantinių skrydžių rinkos dalis.

Nors nemažai tokių skrydžių bendrovių kaip „Deutsche Lufthansa AG“ siūlo klientams šimtus krypčių su persėdimais, Norvegijos bendrovė siekia ambicingesnio tikslo – nepertraukiamus skrydžius į nedidelius miestus, kurių oro uostai reikalauja mažesnių mokesčių.

„Manau, kad jau po penkerių metų pastebėsite akivaizdų skirtumą. Kas nutiks su „Lufthansa“, kai visi pradės rinktis tiesioginius skrydžius?“, – B. Kjosas.

Minėtoji Norvegijos skrydžių bendrovė planuoja turėti šimtą lėktuvų 737 MAX, 2017 metais iš „Boeing Co“ ketina įsigyti dar penkis. Šie lėktuvai bus pasirengę įveikti Atlantą, tačiau yra mažesni nei šiuo metu tokioms kelionėms naudojami.

Skelbiama, kad regioniniuose JAV oro uostuose teks pasirūpinti muitinės postais, tačiau kaip šis klausimas bus sprendžiamas, kol kas nepatikslinama.

„Norwegian Air Shuttle ASA“ – ne vienintelė skrydžių bendrovė, pasiryžusi siūlyti pigius skrydžius per Atlantą.

Neseniai Islandijos skrydžių bendrovė „Wow Air“ pasiūlė pigių skrydžių į vieną iš Bostono į Paryžių – už 99 dolerius (88 Eur). „Lufthansa“ priklausanti pigių skrydžių bendrovė „Eurowings“ taip pat pranešė siūlysianti pigius ilgus skrydžius.

B. Kjosas atmetė „Eurowings“ konkurencijos grėsmę. „Nemanau, kad jie gali su „Boeing 767“ siūlyti tikrai pigius skrydžius“, nes tokiems lėktuvams reikia daugiau degalų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)