Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius teigia, kad didžioji dalis skrydžių, kurie bus vykdomi iš Vilniaus oro uosto, persikels į Kauno oro uostą.

Oro uosto atlikta oro vežėjų apklausa parodė, kad 13 oro bendrovių žada savo veiklą minėtam laikotarpiui perkelti į Kauno ar Palangos oro uostus, 1 bendrovė – neketina kelti veiklos, 1 – dar neapsisprendė.

Artūras Stankevičius
A. Stankevičius neatskleidžia, kuri bendrovė nežada vykdyti skrydžių oro uosto uždarymo metu iš kitų oro uostų. Vis dėlto paminėdamas, kad apie 90 proc. skrydžių turėtų būti vykdomi, Vilniaus oro uosto vadovas atskleidė, kad tai nėra viena iš pigių skrydžių bendrovių.

Ruošiantis didžiąją dalį skrydžių perkelti į Kauno ir Palangos oro uostus nuspręsta, kad Palangos oro uostui papildomos infrastruktūros nereikės.

Kauno oro uoste pasiruošimo darbai didesniam keleivių srautui jau bus pradėti kitais metais: bus įrengtas papildomas keleivių atvykimo terminalas (apie 1 tūkst. kv. m.), papildomas išvykimo terminalas (apie 3,4 tūkst. kv. m.), papildoma automobilių parkavimo zona bei papildomos vietos ilgalaikiam automobilių parkavimui.

Vilniaus oro uosto pakilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu bus paklota apie 174 tūkst. kv. m. asfalto.

A. Stankevičius teigė, kad uždaryti oro uostą, o ne taką rekonstruoti etapais, nuspręsta atlikus analizę. Darbus planuojama vykdyti ir išorinėje ir gruntinėje kilimo tako dalyje, tad numatyta daug grunto kasimo ir tinklų klojimo darbų.

„Šiems darbams reikalingas sausas oras, - aiškino oro uosto vadovas. - Asfalto klojimo darbams reikalingos aukštos temperatūros. Iki klojant asfaltą reikia padaryti daug paruošiamųjų darbų, todėl pavasaris netinka“.

A. Stankevičiaus teigimu, paruošiamieji darbai užtruks apie 3-4 mėnesius.

Vykdant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją kartu bus atnaujinta ir įdiegta nauja keleivių bagažo sistema.

Planuojama kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos projekto vertė – 27 mln. eurų.

Vadina gedulo mėnesiu

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Evalda Šiškauskienė teigė, kad turizmo sektoriaus atstovai tikėjosi, kad Vilniaus oro uosto pakilimo ir tūpimo takas bus rekonstruojamas pavasarį arba rudenį, kai nėra tokio didelio turistų srauto.

Evalda Šiškauskienė
Pašnekovė prasitarė susidariusią situaciją jau aptarusi su Kauno ir Kauno rajono valdžia. Turizmo sektoriuje veikiančios įmonės prašo savivaldybių atstovų, kad šie užtikrintų galimybę keleiviams vykti į ir iš Vilniaus.

„Labai gaila, bet tą mėnesį prarasime dalį eksporto“, - apgailestavo E. Šiškauskienė.

Asociacijos vadovė teigė, kad Kaunas ir Kauno rajonas taip pat tikisi, kad ne visi į Kauno oro uostą atvykę keleiviai pasuks į Vilnių. Tam valdžia ruošiasi galvodama apie geresnę infrastruktūrą Kaune.

„Mums tai bus gedulo mėnuo, juk liepa ir dar sezono vidurys. 2016 m.-2017 m. Vilniuje planuoja atsidaryti bent 6 nauji viešbučiai. Tikėtina, kad jų startas nusikels į 2018 m.”, - kalbėjo E. Šiškauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (317)