Nurodoma, kad atstovybės Venesueloje ar Kuboje galėtų padėti GAZ rungtis dėl klientų Pietų Amerikoje, o surinkimo konvejeris Lietuvoje – išpopuliarinti GAZ Europos Sąjungos Vakarų šalyse.

GAZ būtina grąžinti investicijas į savo automobilių kūrimą – į juos per pastaruosius dvejus metus buvo investuota apie 500 mln. dolerių (459,3 mln. eurų).

Grupės GAZ spaudos tarnyba pabrėžė, kad tarp išvardintų šalių Venesuela svarstoma kaip mažiausiai tikėtinas būsimos gamybos adresatas.

„Grupė GAZ nevykdė ir šiuo metu nevykdo automobilių surinkimo Lietuvoje, Kuboje ir Venesueloje, bet svarsto tokią galimybę. Tiesa, surinkimo galimybė Venesueloje kol kas vertinama kaip mažai tikėtina artimiausioje perspektyvoje“, – informavo kompanijos atstovas.

Išsamiau apie savo planus GAZ nesutiko pasakoti, bet automobilių gamintoja neslepia didelio suinteresuotumo naujų modelių eksportu.

Tai aiškinama noru kompensuoti nuostolius Rusijos rinkoje. Per 2015 m. sausį–birželį lengvųjų komercinių automobilių padalinio pardavimai sumažėjo 26 proc., iki 23,4 tūkst. automobilių. 2014 m. GAZ pardavimai į tolimojo užsienio šalis padidėjo 56 proc., iki 7,2 mlrd. rublių (103 mln. eurų).

Bendras pernai metų kompanijos eksportas buvo 17 tūkst. automobilių, šiemet kompanija tikisi pagerinti šį rodiklį 32 proc. ir realizuoti užsienio rinkose iki 25 tūkst. automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (281)