Naujos konstrukcijos kėbulas bei papildoma jo skersinių ir išilginių stabilizatorių sistema įgalino šio automobilio, lyginant su jo pirmtaku, saugumo parametrus padidinti net 57 procentais.
Bandymų metu, kai 64 km/h greičiu važiuojantis “Volkswagen Passat” trenkėsi į standžią nejudančią kliūtį, daugiausia nukentėjo tik jo priekis, t.y. variklio skyrius, nekeliantis grėsmės vairuotojo ar keleivių gyvybėms. Tuo tarpu po šios “avarijos” beveik nepažeistos liko visos automobilio durys, kurios lengvai atsidarinėjo bei užsidarinėjo.
Testų metu palankiai įvertinta net bazinės įrangos “Passat” automobiliuose montuojama 6 saugos oro pagalvių (priekinių, šoninių bei pogalvių) sistema. Be to, priekinės saugos oro pagalvės avarijos metu išsiskleidžia laipsniškai. Pirmoje fazėje – staiga “iššauna”, o paskui, kad nemenku smūgiu netrenktų į veidą, pilnai išsiskleidžia sekundės dalimi lėčiau. Galvos apsaugos oro pagalvės iš visų šonų apsaugo važiuojančius ne tik nuo didesnių smūgių, bet ir dūžtančių stiklų. Šalia vairuotojo sėdinčio keleivio oro saugos pagalvę galima atjungti. Tai itin praverčia tais atvejais, kai priekinėje sėdynėje sėdi vaikai arba pritvirtinama specialiai jiems skirta kėdutė.
Naujajame “Passat” visos sėdimos vietos aprūpintos tritaškiais saugos diržais, kuriuos priklausomai nuo vairuotojo ar keleivių ūgio galima reguliuoti pagal aukštį. Tokiu būdu saugos diržai geriau atlieka savo funkcijas. Ši, o taip pat net serijinės įrangos automobiliuose montuojama ESP bei iš “Phaeton” atkeliavusi ACC (saugaus atstumo iki kitos transporto priemonės palaikymo) sistemos susilaukė palankaus vertinimo ir minėtuose “Euro NCAP” testuose.