„Viskas, kas yra susiję su įmonės strateginiais tikslais, yra mūsų akcininkų prioritetas ir atsakomybė. Pakomentuoti akcininkų veiksmų šiuo metu tikrai negalėčiau, neturiu tam ir kompetencijos, ir pakankamai informacijos šią akimirką. Galiu patvirtinti, kad skrydžiai su „Air Lituanica“ vyksta ir visi keleiviai yra aptarnaujami“, - DELFI kalbėjo „Air Lituanica“ komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė.

Anksčiau meru išrinktas Remigijus Šimašius yra sakęs, ką darys su Vilniuje Artūro Zuoko kadencijos metu pradėtais projektais. Naujasis meras planavo, kad „Air Lituanica“ kompanijos neuždarys, bet bandys pritraukti investuotojų.

Pagrindinis akcijų paketas priklauso Vilniaus miesto savivaldybės įsteigtai įmonei „Start Vilnius“, o likusi dalis akcijų priklauso „Air Lituanica Club“, t. y. privataus kapitalo įmonė, jungianti daugiau nei 40 privačių Lietuvos ir užsienio investuotojų.

Pasak Vilniaus miesto savivaldybės, „Air Lituanica" keleiviai yra tiek akcininkų, tiek pačios bendrovės prioritetas ir, priimant bet kokius strateginius sprendimus, keleiviais bus pasirūpinta.

„Start Vilnius“ direktorius šiuo metu yra išvykęs į komandiruotę, o jį laikinai pavaduojantis Rimantas Jurkšas nurodė, kad apie galimas „Air Lituanicos“ derybas nieko nežino bei patarė kreiptis į Kęstutį Binkauską, kuris yra ne tik „Start Vilnius“ direktoriaus pavaduotojas, bet ir „Air Lituanica Club“ direktorius. Su juo susisiekti nepavyksta.

Vertinimai: vienintelė išeitis su laiminga pabaiga

Socialiniame tinkle „Facebook“ savo nuomone apie „Air Lituanicos“ derybas pasidalijo ir „Swedbank“ vyriausias ekonomistas Nerijus Mačiulis.

„Pasikartosiu, kad „Air Lituanica“ derybos su „airBaltic“ yra ne žlugimas, o vienintelė išeitis su laiminga pabaiga. Reikia kuo greičiau atsikratyti tuščios nacionalistinės ambicijos ir nuomonės, kad gerą susisiekimą galime užsitikrinti tik turėdami savo avialinijas. Tikiuosi, kad Lietuvos derybininkai nebus godūs ir turės ką pasiūlyti „airBaltic“, - nuomonę dėstė N. Mačiulis.

Ekonomisto skaičiavimais, 10 mln. eurų skolų ir trigubai mažiau turto kartu su nuostolingai valdomais maršrutais nėra patrauklus pirkinys.

„Reikia primokėti ir tikėtis, kad paims. Šiuo metu „airBaltic“ Rygoje laiko 25 lėktuvus. Jei penktadalio jų baze taptų Vilnius, tai būtų milžiniškas progresas lyginant su tuo ką dabar gali pasiūlyti Vilniaus avialinijos“, - skaičiavo ekonomistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)