Vienas tokių projektų – skrydžių bendrovė „Air Lituanica“.

Kalbėdamas per savivaldybės tarybos posėdį A. Zuokas vardijo, kad bendrovei dabar trūksta nedaug iki išlaidų iš pajamų balanso – 13 proc. - ir prašė naujos savivaldybės tarybos šio projekto nenaikinti.

Kadenciją baigiantis meras A. Zuokas kalbėjo, kad įmonė turi tris orlaivius, skaido 10-ia krypčių, šiemet turėtų būti pradėtas naudoti ir ketvirtasis orlaivis. Bendrovės skrydžiai vykdomi orlaiviais „Embraer“.

„Pagal verslo planą, kurį rengia „Lufthansa Consulting“, 2020 m. turėtume turėti 7 orlaivius ir pervežti 1 mln. keleivių per metus“, - prognozavo A. Zuokas.

Pasak jo, belieka tikėtis, kad naujoji valdančioji dauguma ir savivaldybės tarybos nariai „atlaikys visus žingsnius, kad Lietuva turėtų nacionalinį vežėją ir išliktų aviacijos šalimi“.

Pasak A. Zuoko, ne vieną argumentą, kodėl Lietuvai reikia turėti nacionalinę skrydžių bendrovę, įvardijo investuotojų ieškančios organizacijos.

„Daugiau argumentų nei reikia yra pateikusi „Investuok Lietuvoje“, - kalbėjo A. Zuokas.

Pagrindinis akcijų paketas priklauso Vilniaus miesto savivaldybės įsteigtai įmonei „Start Vilnius“, o likusi dalis akcijų priklauso „Air Lituanica Club“, t. y. privataus kapitalo įmonė, jungianti daugiau nei 40 privačių Lietuvos ir užsienio investuotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (144)