Šiuos du dokumentus lydi Lenkijos ir Suomijos susisiekimo ministerijų paramos laiškai, pranešė Latvijos susisiekimo ministerija.

Europos Komisijai išnagrinėjus paraišką, sutartis dėl finansavimo gali būti pasirašyta rudenį.

Per bendrą įmonę „RB Rail“ Lietuva, Latvija ir Estija pirmajam projekto įgyvendinimo etapui prašo apie 620 mln. eurų pagal programą CEF (angl. Connecting Europe Facility).

Tikimasi, kad EK finansuos 85 proc. bendros 3,7-5,2 mlrd. eurų vertės projekto kaštų. Planuojama, kad „Rail Baltica“ projekto užbaigti 2014-2020 metų finansinėje perspektyvoje nepavyks ir darbai bus baigti tik kitame etape. Pačios statybos, planuojama, prasidės 2019 metais.

„Rail Baltica“ yra didžiausias viešojo geležinkelio infrastruktūros projektas per paskutinius 100 metų ir tai yra tarptautinis projektas, turintis didelę pridėtinę vertę Europai, nes jis suteiks trūkstamą jungtį Europos geležinkelių infrastruktūroje“ , – BNS sakė Latvijos transporto ministras Anrijas Matisas.

Lietuva jau pradėjusi tiesti europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelį nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Bendra pernai rudenį įkurta trijų Baltijos šalių įmonė koordinuos projekto įgyvendinimą nuo Kauno per Vilnių, Rygą iki Talino.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)