Lietuvos apeliacinis teismas antradienį patenkino Kauno savivaldybės ir „Reklamos arkos“ skundus ir panaikino Kauno apygardos teismo rugsėjo nutartį, kuria patenkino vienos didžiausių lauko reklamos agentūrų „JCDecaux“ skundą ir įpareigojo nutraukti pasirašytą koncesijos sutartį.

„Pirmosios instancijos teismas nepagrįstai taikė Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas, dėl to darytina išvada, jog jis nepagrįstai koncesijos sutartį pripažino niekine ir negaliojančia“, - rašoma Apeliacinio teismo nutartyje.

Kauno savivaldybės administracijos direktorius Dainius Ratkelis pranešime spaudai teigė, kad rudenį turėjęs prasidėti stoginių įrengimas prasidės vėliau.

Ginčas dėl beveik 350 stotelių stoginių įrengimo kilo gegužės pabaigoje, kai Kauno valdžios skelbtame konkurse laimėjo vienintelė dalyvė „Reklamos arka“. „JCDecaux“ pasiūlymo nepateikė, nes, anot jos, konkurso sąlygose numatytos sutarties detalės neatitinka realybės.

Pagal 20 metų galiosiančios sutarties sąlygas, visas stogines už savo lėšas turėtų įrengti ir prižiūrėti „Reklamos arka“. Preliminariais skaičiavimais, vien stoginių įrengimas kainuos iki 5,5 mln. litų. Be to, „Reklamos arka“ savivaldybei mokės nustatyto dydžio koncesijos mokestį, kuris per visą sutarties laikotarpį sudarys daugiau nei 1 mln. litų.
Be to, įmonė visą sutarties galiojimo laiką bus atleista nuo vietinės rinkliavos už išorinės reklamos leidimų išdavimą.