Antradienį eilinį kartą pristatytas Laisvės alėjos atnaujinimo projektas, kuriame numatyta, kad Senamiestį ir Nepriklausomybės aikštę sujungs tramvajaus linija.

Darbai - jau kitais metais

Kol kas neaišku, kiek konkrečiai kitąmet bus skirta Laisvės alėjos rekonstrukcijos pradžiai. Teigiama, kad Kauno infrastruktūros projektams kitąmet numatyta 24 mln. Lt.

„Realūs fiziniai darbai prasidėtų kitų metų pradžioje. Taryba yra priėmusi sprendimą dėl paskolos ėmimo – 8 mln. Lt. Tai yra pusė visos reikalingos penktojo etapo įgyvendinimui sumos“, - sako Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Šiuo metu vyksta rangovo parinkimo procedūros, gauti statybas leidžiantys dokumentai, suformuotas Laisvės alėjos sklypas.

Skaičiuojama, kad viso Laisvės alėjos atnaujinimo projekto įgyvendinimas kainuos 70 mln. Lt.

Šeši etapai

Antradienį Kauno savivaldybėje architektas Šarūnas Kiaunė pristatė dar 2010 metais parengtą Laisvės alėjos atnaujinimo projektą. Viso projekto įgyvendinimas suskirstytas į šešis etapus.

Pirmas etapas - nuo Vilniaus gatvės iki Kanto gatvės, antras – nuo Savivaldybės iki Maironio gatvės, trečias – aplinkos ties fontanu tvarkymas, ketvirtas – nuo fontano iki A. Mickevičiaus, penktas – nuo A. Mickevičiaus iki Soboro. Planuojama, kad būten nuo penkto etapo bus pradėta Laisvės alėjos rekonstrukcija.

Š. Kiaunė dar kartą apžvelgė Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektą. Buvo pasigirdę kalbų, kad galbūt Laisvės alėjoje būtų galima paleisti transporto eismą. Beje, šios minties neatsisakyta iki šiol ir eismą leisti, tarkime, naktį.

Šį kartą paminėta ir dar viena idėja. Planuojama, kad nuo Soboro iki Senamiesčio galėtų kursuoti viešasis transportas. Šiuo atveju konkrečiai – nedidelis tramvajus. Prieš daugelį metų Laisvės alėjoje kursavo konkė. Dabar būtų pasirinktas modernus variantas.

„Pėsčiųjų gatvėje viešasis transportas – nieko naujo. Tai jau yra įgyvendinta. Galima rinktis tarp įvairių variantų ir dydžių“, - kalbėjo Š. Kiaunė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (181)