Prieš dvejus metus bendrovė „Nemunas Travel“ pastatė poilsinį - pramoginį laivą “Perlas” ir iki šiol plukdo užsakomaisiai reisais.

Šį mėnesį bendrovė baigė statyti naują keleivinį turistinį-maršrutinį laivą “Kaunas”. Laivo statyba buvo pradėta beveik prieš metus, o statybos darbus atliko Kauno VĮ VVKD Laivų technikos priežiūros bazės specialistai su kitais subrangovais.

Naujas laivas nudažytas pilka spalva, jį puošia Kauno miesto logotipas su spalvingomis juostomis.
Pontoninis savaeigis laivas “Kaunas” yra vieno denio, 12,5 m ilgio, 4,3 m pločio, 0,55 m grimzlės.

Brangiausia laivo dalis – angliškas, 130 AG galingumo “Perkins” variklis. Jo kaina siekia apie 50 tūkst. Lt. Variklis veikia panašiai, kaip vandens motociklo variklis – vanduo traukiamas ir „pučiamas“. Tokiu būdu nėra sraigto, o laivas gali plaukti sekliuose vandenyse.

Laivas išvysto iki 20 km/val. greitį, tačiau įprastai tokie laivai plaukia 10-13 km/val. greičiu.

„Kaunas“ atitinka ES ir Lietuvos saugios laivybos reikalavimus, skirtas komerciniam keleivių plukdymui. Laivas “Kaunas” talpina iki 40 keleivių, plaukios trumpais priemiestiniais maršrutais, Nemuno, Neries ir Nevėžio upėmis.

Nuo 2015 m. pavasario laivas “Kaunas” vykdys reguliarias apie 1-1,5val. trukmės keliones Nemunu, nuo senamiesčio keleivinės prieplaukos, prie Vytauto Didžiojo bažnyčios. Taip pat planuojame vykdyti tolimesnes savaitgalines keliones, viena iš jų bus į Raudondvarį. Kol kas kelionių kainos neatskleidžiamos.

Trečiadienį laivas sklandžiai specialiais bėgiais buvo nuleistas į vandenį. Kai kurie šią ceremoniją stebėję kauniečiai neslėpė, kad juos nuvylė laivo išvaizda. Esą ji primena autobusą ar troleibusą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)