Planuojama metinė rida visiems privačių vežėjų autobusams sudarys 6 748 260 kilometrų. Konkursas bus skelbiamas dviems maršrutų grupėms.

Jau nuspręsta, jog privatininkams bus atiduoti keturi pagrindiniai viešojo transporto maršrutai, kur metinė rida sudarys 2 608 846 km:

1.  Maršrutas Nr. 4G (greitasis) „Pilaitė–Saulėtekis“;
2.  Maršrutas Nr. 7 „Lazdynai - Šiaurės miestelis“;
3.  Maršrutas Nr. 43 „Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras“;
4.  Maršrutas Nr. 55 „Lazdynai–Laisvės pr.–Fabijoniškės–Santariškės“.

Taip pat konkursas bus skelbiamas 18-ai privežamųjų maršrutų, kur metinė rida sudarys 4 139 414 km:

1.  Maršrutas Nr.     1 „Stotis–Oro uostas“;
2.  Maršrutas Nr.   11 „Žvėrynas–Senamiestis–Užupis“;
3.  Maršrutas Nr.   13 „Žemasis Pavilnys–Markučiai–Stotis–Vilkpėdė“;
4.  Maršrutas Nr.   14 „Grigaičiai–Parko g.–Arimų g.“;
5.  Maršrutas Nr.   15 „Žolyno g.–Antakalnis–Turniškės“;
6.  Maršrutas Nr.   20 „Žemieji Paneriai–Mūrinė Vokė–Lazdynai“;
7.  Maršrutas Nr.   26 „Ozo–Didlaukio–Baltupio g.–Santariškės“;
8.  Maršrutas Nr.   28 „Žemieji Paneriai–Grigiškės“;
9.  Maršrutas Nr.   38 „Antakalnis–Dvarčionys–Šilėnų g.“;
10.  Maršrutas Nr.   41 „Stotis- Užusienis“;
11.  Maršrutas Nr.   51 „Žemieji Paneriai–Trakų Vokė–Daniliškės“;
12.  Maršrutas Nr.   57 „Fabijoniškės–Ateities g.–Jeruzalė–Bajorai“;
13.  Maršrutas Nr.   61 „Stotis–Nemėžis–Kuprioniškės“;
14.  Maršrutas Nr.   65 „Ožkiniai–Naujieji Verkiai–Balsių g.–Naujaneriai–Pagubė–Bireliai“;
15.  Maršrutas Nr.   88 „Oro uostas–Centras–Europos a.“;
16.  Maršrutas Nr. 114 „Antakalnis–Kairėnų g.–Vinciūniškės“;
17.  Maršrutas Nr. 116 „Bukčiai–Gudelių šilas–Žvėrynas“.
 
Pasiūlymus dalyviai galės teikti dėl vienos arba abiejų pirkimo objekto dalių. Konkurso sąlygose aptariami ir reikalavimai vežėjui, paslaugų  kokybei  bei  transporto  priemonėms,  kuriomis  bus teikiamos paslaugos, pateikiamos techninės specifikacijos.

Numatyta, jog paslaugas konkursą laimėjusi įmonė ar įmonės teiks septynerius metus  nuo  sutarties pasirašymo dienos su galimybe pratęsti paslaugų teikimą trims metams. Tačiau bendras sutarties terminas negalės būti ilgesnis nei dešimt metų.

Su vežėjais už suteiktas  paslaugas  bus  atsiskaitoma  už  kilometrus, nuvažiuotus vykdant Paslaugų teikimo sutartį pagal atitinkamo maršruto patvirtintą tvarkaraštį.

Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Kastyčio Lubio, į sostinės gatves privatūs vežėjai turėtų išvažiuoti ne vėliau kaip 2015-ųjų vasarą.