Sarah Steegar, pastaruosius 15 m. dirbanti skrydžių palydove vienoje didžiausių Jungtinių Valstijų oro linijų bendrovių, portale News.com.au pasakoja, ką žinanti apie kone paslaptingiausią pasaulio oro linijų bendrovių.

„Pirmą kartą apie šią bendrovę išgirdau iš savo draugo Adamo. Jis papasakojo, kad registruodamasis „Mandarin Oriental“ viešbutyje, pastebėjo lėktuvo įgulą. Tai buvo didelė, komercinio tipo oro linijų įgula, kurios nariai išsiskyrė „Cartier“ laikrodžiais ir kitais akį patraukiančiais prabangiais aksesuarais. Kapitonas, stovėjęs už jo prie registratūros, viešbučio administracijai pateikė juodą „AmEx“ kortelę, ir apmokėjo iš anksto patvirtintą 100 tūkst. dolerių (apytikriai 260 tūkst. Lt.) sąskaitą. Draugas manęs paklausė, ar nieko nežinau apie šią paslaptingą operaciją. Aš nežinojau, bet mane, kaip ir jį, tai suintrigavo.

Adamas prisiminė, kad jam pavyko persimesti keliais žodžiais su viena iš skrydžio palydovių, kuri papasakojo, jog jų oro linijos vadinasi „Amiri“, ir kad tai yra tik itin svarbius klientus pervežanti Kataro bendrovė, nedirbanti su komerciniais klientais.

Nenuostabu, kad plačiajai visuomenei nedaug kas žinoma apie ją. Pateiksiu kelis žinomus faktus.
Oficialiai oro linijų bendrovė vadinasi „Qatar Amiri Flight“ (QAF), ji aptarnauja Kataro karališkąją šeimą ir aukšto rango vyriausybės pareigūnus. Bendrovei priklauso 11–13 lėktuvų, dauguma jų „Airbus“, o keli – „Boeing 747“. Bendrovėje dirba apie 100 įgulos personalo darbuotojų, pilotais samdomi tik kapitonai.

Bendrovė, kuri priklauso „Qatar Airways“, per pastaruosius 5 ar 6 metus buvo restruktūrizuota ir visiškai atskirta nuo pagrindinės bendrovės. Ji tapo atskira bendrove su atskiru vadovu (nebepavaldi „Qatar Airways“ generaliniam direktoriui Akbarui Al Bakeriui). Vis dėlto didžioji dauguma „Amiri“ lėktuvų papuošti „Qatar Airways“ išskirtiniais ženklais.

Kalbama, kad personalas renkamas tik iš „Qatar Airways“ narių, galbūt todėl, kad nedaug kas iš kitų galimų kandidatų apskritai yra girdėję apie „Amiri“. Oficialiai konkursai į pareigas atviri visuomenei, tačiau kandidatai informuojami, kad jei bus priimti, visų pirma nuo trijų iki šešių mėnesių (šaltiniai įvardija skirtingai) turės padirbėti „Qatar Airways“ lėktuvuose. Tai patvirtina kalbas, kad darbas „Qatar Amiri Flight“ galimas tik pakilus karjeros laiptais „Qatar Airways“ bendrovėje.

Nurodoma, kad alga „labai padori“. Pirmoje vietoje reikalaujamų įgūdžių sąraše – „pagarbi asmenybė“.

Žinoma, pasaulyje yra ir kitų oro linijų, skirtų itin svarbiems asmenims (pvz., „Saudi Ogar“, „Kalair, Ajwaa“, „Midroc“, „Al Khayala“ ir „Royal Jet“ – kurios 50 proc. priklauso „Amiri“) , tačiau „Amiri“ kažkuo išsiskiria iš jų visų.

Ji mane intriguoja – jaučiuosi tarsi sužinojusi apie naują šalį.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)