Dienraštis "Vakarų ekspresas" rašo, kad kiekviena uosto krovos bendrovė siekia, kad investicijos būtų nukreiptos pirmiausia į jos nuomojamą teritoriją. Uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas teigia, kad į verslininkų nuomonę bus bandoma atsižvelgti.

"2006-2010 metai yra tas periodas, kai uostui bus labai sunku. Reikės atiduoti kreditus, kurie buvo iki šiol paimti. Kasmet tai atsieis po 20-24 mln. litų. Vis dėlto kartu su planuojamomis pritraukti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis minėtuoju laikotarpiu į uosto plėtrą numatoma investuoti apie 400 mln. litų", - sakė S.Dobilinskas.

2002-2005 metų investicinėje programoje į uosto plėtrą buvo numatyta investuoti apie 328 mln. litų.

Pasak uosto vadovo, skolintis 2006-2010 metų investiciniams projektams Klaipėdos jūrų uostas beveik negalės, nes paskolų limitas jau beveik išnaudotas.

S.Dobilinsko teigimu, didžioji dalis numatomų investicijų - apie 200 mln. litų - 2006-2010 metais turėtų būti skirta geležinkelių plėtrai. 2002-2005 metų investicinėje programoje šiam tikslui buvo numatyta apie 40 mln. litų investicijų.

Investicijų į geležinkelius programa, anot S. Dobilinsko, sulaukė daug krovos kompanijų pastabų, nes jos siekia nemažų pakeitimų iki šiol nustatytuose planuose.

2006-2010 metų investicinėje programoje taip pat yra numatyti uosto akvatorijos gilinimo darbai. Jie visų pirma bus vykdomi prie tų krantinių, kurios yra ar bus naujai pastatytos. Nemažai lėšų ketinama skirti gyventojų bei įvairių objektų iškeldinimui iš paties uosto bei uosto rezervinių teritorijų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją