Apie tai praneša „Euronews“.

Liepos 27 dieną „Costa Condordia“ pasiekė savo paskutinį kelionės tikslą - Genują, kur prieš devynerius metus prabangus laineris buvo pastatytas. Po dvejus metus trukusios sudėtingiausios laivybos istorijoje laivo iškėlimo operacijos laukia ne mažiau sudėtinga užduotis lainerio korpusą supjaustyti ir parduoti kaip metalo laužą.

Konkursą demontuoti „Costa Condordia“ laimėjo dviejų Italijos įmonių konsorciumas, kiekvieną laive esančią toną plieno ketinantis parduoti už 270 eurų. Laive iš viso yra 115 tūkst. tonų plieno, kuris gali būti panaudotas pagrindinėms sijoms statybose, mašinų pramonėje ir kitur. Laineryje taip pat paklota šimtai kilometrų varinių laidų, sumontuota nemažai liftų, metalinės virtuvinės bei kitokios įrangos, kuri bus supjaustyta ir išrūšiuota. Prieš pradedant korpuso demontavimo darbus iš „Costa Condordia“ bus pašalintos visos ne metalinės detalės ir baldai, iš viso planuojama perdirbti apie 80 proc. viso laivo.

Negalutiniais skaičiavimais, paskutinė kadaise prabangaus kruizinio laivo kelionė į Genują „Costa Condordia“ savininkams kainavo 1,5 mlrd. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)