Tai atspindi padidėjusius nuogąstavimus visame pasaulyje dėl raketų grėsmės keleiviniams lėktuvams, po praėjusios savaitės katastrofos, kai sukilėlių kontroliuojamoje Rytų Ukrainoje buvo numuštas „Malaysia Airlines“ lėktuvas „Boeing 777“ su beveik 300 žmonių.

Tas incidentas akcentavo komercinių lėktuvų pažeidžiamumą kalbant apie raketas „žemė-oras“, net jei lėktuvai skraido 10 km aukštyje.

JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) uždraudė JAV bendrovėms skraidyti iš Tel Avivo ir į jį mažiausiai 24 valandas, dėl „potencialiai pavojingos situacijos, kurią sukūrė ginkluotas konfliktas Izraelyje ir Gazos Ruože“.

„Visi JAV bendrovių skrydžiai į Ben Guriono tarptautinį oro uostą ir iš jo yra draudžiami iki atskiro pranešimo“, – nurodė FAA, kuri pridūrė, kad savo nurodymus atnaujins trečiadienį.

„Delta“, „US Airways“ ir „United Airlines“ paisė FAA nurodymo ir „Delta“ į Tel Avivą skridusį „Boeing 747“ su 273 keleiviais bei 17 įgulos narių nukreipė į Paryžių.

Londone įsikūrusi „easyJet“ paskelbė, kad taip pat 24 valandoms sustabdys skrydžius į Tel Avivą ir iš jo, ir pareiškime nurodė, kad „kasdien iš naujo peržiūrės savo skrydžius į Izraelį ir iš jo“.
Europos aviacijos saugos agentūra (EASA) rekomendavo visoms Europos oro bendrovėms vengti Tel Avivo „iki atskiro pranešimo“.

Visus šiuos atšaukimus išprovokavo iš Gazos Ruožo paleista raketa, kuri, pasak Izraelio policijos, nukrito į šiaurę nuo oro uosto. Kirjat Ono Jehudo regione buvo apgadintas vienas namas, sakė policijos atstovė Luba Samri.

Izraelis stengėsi suvaldyti žalą.

Transporto ministras Yisraelis Katzas patikino Amerikos bendroves, kad „nėra saugumo problemos“ dėl pakilimų iš Ben Guriono oro uosto ir tūpimų jame, sakė civilinės aviacijos administracijos atstovas.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)