Planuojama, kad naujieji autobusai tarnaus mažiausiai 15 metų, per kuriuos nuvažiuos daugiau nei 13 milijonų kilometrų. Preliminariais skaičiavimais, per šį laikotarpį į aplinką nebus išmesta apie 1700 tonų anglies dvideginio dujų.

Autobusuose įrengti oro kondicionieriai, vietos neįgaliesiems ir patogios sėdynės užtikrins kokybišką ir patogią kelionę. Be to, šių autobusų kuro sąnaudos taip pat mažesnės lyginant su senaisiais, tai leis pasiekti dar efektyvesnį kuro naudojimą.

Hibridiniame autobuse „Castrasua Tempus CNG/hybrid" įrengta 18 sėdimų bei 84 stovimos vietos. Šis modelis 2009 m. Ispanijoje buvo pripažintas metų autobusu. Autobusas varomas 140 kW galios elektros varikliu, o akumuliatorių įkovimui naudojamas 100 kW galios suspaustų gamtinių dujų variklis. Hibridinė pavara garantuoja mažiausiai 20 proc. kuro taupymą lyginant su analoginiais autobusais. Pilnai įkrautais akumuliatoriais autobusas gali nuvažiuoti apie 60 km, tuo tarpu naudodamas dujas - iki 300 km.

„Matome, jog visuomeninio transporto technologijos sparčiai tobulėja, ir greičiausiai einame ta linkme, jog troleibusų palaipsniui mažės, o iki 2025 metų juos sėkmingai pakeis elektra varomi autobusai", - sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Naujųjų transporto priemonių įsiliejimas į autobusų parką sumažins autobusų amžiaus vidurkį. Bus pakeisti seni 20-25 metų „Volvo" ir „Scania" autobusai.

Prieš trejus metus bendrovė „Kauno autobusai" pateikė paraišką Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondui projekto „Mažai taršių miesto autobusų keitimas, atnaujinant UAB „Kauno autobusai" autobusų parką" finansavimui. Patvirtinus šią paraišką Kauną pasiek 15 naujų autobusų, kurie miestui nieko nekainuos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)