Jai įrengti per dvejus metus buvo skirta daugiau kaip 70 mln. litų.

Bendrovė nurodo, kad ši investicija užtikrins krovos kokybę, sutrumpins laivų prastovų laiką ir padidins įmonės konkurencingumą rinkoje.

„Biriųjų trąšų sandėlio projektas įgyvendintas be vėlavimų, todėl galime džiaugtis, kad tesėjome partneriams duotą žodį. Įtemptos konkurencijos sąlygomis atsakomybė ir pasitikėjimas tebėra verslo sėkmės garantijos. Todėl trąšų eksportas per naują sandėlį įgyja pagreitį ir visa transporto grandinė iš to turės didelės naudos“, - cituojamas KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Šiaurinėje KLASCO teritorijos dalyje veikia skystųjų ir biriųjų trąšų, grūdų bei generalinių krovinių krovos terminalai, pietinėje – ro-ro terminalas. Pastaruosius dvejus metus plėtotas biriųjų trąšų kompleksas papildytas 100 tūkst. tonų talpos sandėliu, transporteriais, elevatoriais ir nauju laivo krautuvu, 980 metrų ilgio geležinkelio keliais.

Dabar vienu metu skirtingos trąšos gali būti kraunamos į du „Post Panamax“ laivus prie 5 ir 6 krantinių, kurių gylis siekia 14,5 metro, arba į vieną laivą, bet dviem laivo pakrovimo mašinomis, krovos laiką sutrumpinant dvigubai. Vagonų iškrovos mazgas galės priimti 4 geležinkelio vagonus. Visas krovos procesas yra automatizuotas, laivų krovos našumas siekia 1600 tonų per valandą.

Poreikį statyti antrą birių trąšų sandėlį padiktavo klientų ketinimai plėsti rinkai tiekiamos produkcijos įvairovę.

Siekiant tinkamai parengti naują komplekso dalį eksploatacijai, nuo balandžio mėnesio jame buvo vykdomi bandymai – kalio chlorido, KAN ir karbamido trąšomis buvo pakrauti keli dideli ir mažesni laivai.

„Achemos grupė“ skaičiuoja, kad iš viso į KLASCO modernizavimą investavo daugiau kaip 350 mln. litų.