Kaip rašo dienraštis „Vakarų ekspresas”, balandžio 1-5 dienomis pagal planą pradėti naujo birių trąšų sandėlio ir technologinės trąšų iškrovimo-pakrovimo linijos bandomieji darbai.

Pakrauti iš karto du laivai - "Omskij 140" (2,9 tūkst. tonų) ir "Regina Luck" (64 259 tonos) - iš senojo ir naujojo sandėlių, naudojant abi laivų galerijas, nutiestas iš geležinkelio mazgo. Bandymai buvo sėkmingi.

Oficialus terminalo atidarymas numatomas vasaros pradžioje. KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža pažymi, kad pasirengimas statyboms vyko kelerius metus, nes teko ieškoti geriausio finansavimo būdo, aptarti klientų poreikius ir užsitikrinti krovinių, sukurti naujų gamybinių operacijų schemų, kurias reikėjo derinti su krantines statančia Uosto direkcija ir bendrove "Lietuvos geležinkeliai.

"Terminalą statėme tam, kad pritrauktume naujų krovinių. Trąšų yra įvairių rūšių, jų negalima maišyti. Kiekvienas klientas nori krovinio kokybės saugumo garantijų ir mes jas suteiksime. Bendradarbiaujame su mūsų partnere "Achema", Baltarusijos kalio ir azoto trąšų eksportuotojais. Svarbu, kad jiems sektųsi trąšas parduoti rinkoje, tuomet mes pasiektume numatytas apyvartas", - naujo terminalo sėkme tiki A. Pauža.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)