„Portico” atstovauja naujam ir sparčiai besivystančiam automobilių pramonės segmentui, kuriame ketiname užimti nemenką dalį. Kitaip tariant, tai naujos kartos automobilis ateities šeimai”, - taip „Hyundai Motor Co.” kūrinį apibūdino kompanijos automobilių vystymo ir strateginio planavimo vice prezidentas Johnas Krafcikas. Anot jo, „šis modelis pasižymi išskirtiniu erdvumu, didele bagažinės talpa ir nauja šešių sėdimų vietų koncepcija. Tai pagrindiniai bruožai, kurie bus būdingi artimoje ateityje JAV debiutuosiančiuose „Hyundai” automobiliuose”.

„Hyundai” sukūrė universalų, erdvų ir komfortabilų ateities automobilį, lengvai pritampantį prie kintančių modernios šeimos poreikių. Šio modelio nebūtų galima priskirti nei prie sedano nei prie kompaktinio visureigio, tačiau „Portico” suderintos geriausios šių klasių automobilių savybės.

Solidų automobilio eksterjerą praturtina dizainerių sumanymas į automobilio stogą integruoti panoraminio vaizdo stiklą. 6 sėdimų vietų koncepcija bei modernus, elektra valdomas sėdynių padėties keitimo mechanizams leidžia patogiai įsitaisyti tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Automobilyje daug erdvės kojoms, ko dažnai stinga tris sėdimų vietų eiles turinčiuose modeliuose.

„Hyundai” dizaino centre dirbusi automobilio kūrėjų grupė nustebino novatoriška, į skirtingas puses atsiveriančių šoninių „Portico” durelių, kurių neskiria statramstis koncepcija.

„Portico” integruota DVD sistema, navigacinė ir bendra automobilio informacija pateikiama priekinėje konsolėje integruotame displėjuje.

5000 mm ilgio ir 2000 mm pločio „Hyundai” modelyje sumontuotas technologiškai pažangus „Lambda” variklis. Tai 24 vožtuvų DOHC V6 jėgainė su lengvu aliumininiu cilindrų bloku ir variklio galvute. Ši jėgainė komplektuojama kartu su 6 laipsnių automatine „Shiftronic” transmisija, kuri greitai pasirodys ir serijiniuose „Hyundai” modeliuose. Atitinkant naujausius hibridinių automobilių standartus, „Portico” be benzininio variklio sumontuotos dvi elektra varomos jėgainės. Pirmoji - 110 kW (136 AG) galingumo – priekiniams ratams, antroji (60 kW, 83 AG) – varo galinius ratus. Tokiu būdu automobilis vienu metu gali būti varomas visais keturiais ratais (AWD – all wheel drive).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją