Be salono lankytojams skirtų staigmenų, galimybės išbandyti įvairių klasių „Hyundai“ modelius, bus suteikiama išskirtinė proga pirmąjį kartą Lietuvoje išvysti bei kelyje išbandyti ilgai lauktą premjerą – penktos kartos „Hyundai Sonata“, tegiama įmonės pranešime žiniasklaidai.

Taip bus pažymėta naujojo modelio oficialios prekybos pradžia.

Ankstesniam to paties pavadinimo modeliui „Hyundai Motor Co.“ pamainą ruošė beveik keturis metus. Simboliniu „NF“ (iš angl. kalbos „Niekuomet neblėstanti šlovė“) vardu pavadintas kompanijos flagmanas europiečiams pirmąjį kartą pristatytas praeitais metais vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje Paryžiuje. Iš pirmo žvilgsnio visai nepanašus į savo pirmtaką, naujasis „Hyundai“ modelis įgavo griežtą tvirto, bet kartu elegantiško automobilio siluetą.

4800 mm ilgio, 1832 mm pločio bei 1475 mm aukščio sedanas ankstesnį modelį pranoko visais automobilio dydžio parametrais išskyrus aukštį.

Viena svarbiausių naujienų „Sonata“ gerbėjams – tai du nauji, pažangiomis technologijomis paremti varikliai, kuriuose sėkmingai suderintas optimalus galingumas ir nedidelės degalų sąnaudos. Pirmasis rikiuotėje – aliumininis keturių cilindrų 2.4 l 162 AG „Theta“ variklis (komplektuojamas su 5 laipsnių mechanine ir 4 laipsnių adaptyvine automatine H-MATIC tipo transmisijomis) su kintamų vožtuvų atidarymo fazių sistema CVVT, užtikrinančia aukštą jėgainės galingumą esant ir aukštiems, ir žemiems sūkiams.

Nerūdijančio plieno variklio paskirstymo veleno grandinė užtikrina tylų variklio darbą ir jo ilgaamžiškumą. Jėgainės vibracijos ir triukšmingumo lygį dar labiau sumažina hidraulinės variklio tvirtinimo pagalvės.

Galingesnė „Sonata NF“ versija bus komplektuojama su pirmąja naujos „Hyundai“ variklių kartos 3.3 l 235 AG „Lambda“ tipo jėgaine. Aliumininį cilindrų bloką ir galvutę turinčiame variklyje taip pat įdiegta moderni kintamų vožtuvų fazių sistema CVVT, nerūdijančio plieno paskirstymo veleno grandinė, kintamo įsiurbimo sistema bei kiti pažangūs techniniai sprendimai. Artimoje ateityje bus pristatyta modelio versija su ekonomišku 2.0 l darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzeliniu VGT varikliu. „Hyundai Sonata NF“ standartinės komplektacijos saugumo arsenale 6 saugos oro pagalvės. Aktyviajam sedano saugumui tarnauja stabdžių antiblokavimo sistema ABS su stabdymo jėgos paskirstymo sistema EBD, reguliuojamo aukščio priekiniai saugos diržai su įtempikliais ir įtempimo jėgos ribotuvais.

Brangesnėje sedano versijoje montuojami aktyvūs priekinių sėdynių galvos atlošai bei elektroninė stabilumo programa ESP. Prie „Sonata“ saugumo ne mažiau prisideda – ypatingai tvirta, atspari susukimui kėbulo konstrukcija su smūgio energiją efektyviai absorbuojančiomis deformacijos zonomis, pažangi kelio nelygumų amortizacijos sistema, krumpliastiebinio tipo vairo stiprinimo mechanizmas su smūgio energiją absorbuojančia vairo kolonėle bei efektyviai veikiantys diskiniai stabdžiai.

Bazinis „Hyundai Sonata NF“ modelis UAB „Vytaras“ prekybos salonuose kainuos 58 912 Lt su PVM. Jo įrangos sąraše – gamyklinė automobilio apsaugos sistema, 6 saugos oro pagalvės, ABS ir EBD, vairo stiprintuvas, centrinis bei nuo išlaužimo apsaugoti durų užraktai, elektra valdomi šoniniai langai, šildomos priekinės sėdynės, oro kondicionierius, integruotas AM/FM imtuvas su MC ir CD MP3 grotuvais, šildomas priekinis stiklas ir kita gausi įranga.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją