„Mes manome, kad aplinkkelis paveiks biurų rinką“, - kalbėdamas apie galimą naują biurų statybą pietinėje sostinės dalyje sakė M. Babilas.

Pasak jo, Pietinis aplinkkelis galėtų atverti daugiau galimybių statyti pietinėje miesto dalyje - netoli „Ikea“ ir oro uosto.

„Pagrindinė priežastis, kodėl biurai koncentruojasi šiaurinėje dalyje – ten yra patogus susisiekimas, ten žmonės gyvena“, - pastebėjo M. Babilas per „Ekspozonos“ ir advokatų kontoros „Raidla Lejins & Norcous“ konferenciją “Investicijos į nekilnojamąjį turtą: ko tikėtis 2014 m.?“.

Tad, išsprendus susisiekimo problemą su pietine miesto dalimi, NT plėtra aktyviau turėtų vykti ir šioje miesto dalyje.

Jis vardijo statistiką, jog Varšuvoje vienam gyventojui tenka apie 2 kv. m modenaus biuro ploto (1,7 mln. gyventojų miestas), Vroclave - 1 kv. m (0,6 mln. gyventojų), Stokholme - 12 kv. m (0,9 mln. gyventojų), Osle - 15 kv. m (0,6 mln. gyventojų), o Vilniuje - 0,7 kv. m (0,6 mln. gyventojų).

Dėl to, M. Babilo nuomone, Vilniuje dar yra galimybių statyti naujus biurų pastatus. Specialistas dėstė, jog šiuos miestus kaip pavyzdį pasirinko dėl to, kad į Lietuvą siekiama pritraukti Lenkijos, Švedijos, Norvegijos investuotojus.

Europos Sąjungos šalių sostinei vidutiniškai tenka 6 kv. m modenaus biuro ploto.
Pagrindiniais biurų nuomininkais šiuo metu Lietuvoje yra operacijų centrai, IT bendrovės, savininkai, kurie tampa nuomotojais, „premium“ nuomininkai, valstybinės organizacijos.

M. Babilas patikslino, jog dalis bendrovių, pavyzdžiui, telekomunikacijų įmonės, pasirenka biurų pastatus nuomotis, tad turimą NT parduoda. „Premium“ nuomininkais bendrovė vadina audito, teisės paslaugų bendroves, taip pat žinomų prekės ženklų atstovus.

DELFI skelbė, jog antradienį atidarytas Pietinis Vilniaus aplinkkelis: tai beveik 8 km rekonstruotas kelias, kurio tikslas palengvinti susisiekimą su Vaidotais ir Pagiriais. Šis kelias yra platesnis ir greitesnis. Naudą pajus tie vairuotojai, kurie nuo Gariūnų pusės važiuos link Pagirių: kelias – rekonstruotas, nereikės laukti dviejose sankryžose su geležinkeliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)