„Kai už lango artėja žiemos sezonas drėgmė kitaip „bendrauja“ su asfaltu, todėl žieminės padangos ne taip sukimba su danga. Atsiranda slydimas. Dygliuotos padangos ypatingai slidžios važiuojant asfaltu, nes jos skirtos ledui ir sniegui. Visgi, dėmesį reikėtų atkreipti ir į vairavimą – ypač tokiu metu reikėtų susilaikyti nuo akceleratoriaus stipraus spaudimo, o tiems, kurie važiuoja su „plikomis“ padangomis jas pasikeisti. Oro temperatūra lauke plius 5, todėl jokio ledo negali būti“, - komentavo savivaldybės įmonės „Grinda“ vadovas Algimantas Vilūnas.

Jis sako šiandien važiavęs Geležinio Vilko gatve, Laisvės prospektu, Panoramos žiedu ir kitomis sostinės gatvėmis.

„Jokio slydimo šiose vietose nebuvo, apie tokius atvejus neinformavo ir policijos pareigūnai. Gatvės kaip ir kasmet, artėjant žiemai, tvarkingos, vieną kartą jau ir barstytos druska“, - dėstė A. Vilūnas.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Raimundas Indrulėnas stebisi, kodėl vairuotojams gatvės atrodo slidžios, nes valstybinės reikšmės keliuose nėra jokio plikledžio.

„Iš ryto važiavau, buvo plius 9 Vilniuje, apie ledą nėra ko kalbėti. Bet, antrą vertus, ir vasarą, kai palyja, taip pat yra slidu, tad dėl drėgmės, galima teigti, kad yra slidu“, - sakė R. Indrulėnas.

Pasak jo, dabar valstybiniai keliai jokiomis medžiagomis yra nebarstomi.

„Neįsivaizduoju, kaip gali mėtyti lengvąjį automobilį į šonus, kai lauke sausa, nelyja, nėra sniego, minuso. Tuo labiau mieste, kur dažniausiai greitis – 50 km/h“, - abejojo R. Indrulėnas.

Pasak jo, Kelių direkcija kai kuriuos tiltus ir viadukus valstybinės reikšmės keliuose buvo prieš kelias dienas pabarsčiusi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (597)