Laidoje „Atviras pokalbis“ A. Zuokas sakė, kad valstybėje turi būti žmonių, sugebančių skaičiuoti, kas yra pajamos, išlaidos, balansas.

„O vakar dienos sprendimas atrodo gana komiškai“, - teigė sostinės meras.

A. Zuokas pasakojo, kad jau anksčiau specialistai atsižvelgdami į gyventojų skaičių Vilniuje, abejojo, ar sostinei bent tramvajaus projektas būtų reikalingas.

„Nebent išskyrus kelis maršrutus, kur reikia pervežti didesnį skaičių gyventojų“, - svarstė A. Zuokas.

Merui, pasirodė juokinga tai, kad priėmus tokį sprendimą, papildomų pinigų neatsiras. Jo nuomone, tokiu atveju reikia priimti dar vieną nutarimą, kad valstybės biudžetas nei iš šio, nei iš to padidėja 8 mlrd. litų. Tiek kainuotų metro įrengimas, naudojant viešojo ir privataus kapitalo partnerystę.

„Metro šiandien pagal miesto gyventojų skaičių ir pagal investicijų dydį į tokią sistemą bei eksploataciją, tikrai nereikia“, - užtikrino laidoje pašnekovas.

Artūras Zuokas
Vilniaus miesto taryba nepritarė jokiam metro projektui, tad A. Zuoko nuomone, Seimas prievarta verstų žmones naudotis metro paslaugomis, kurių jiems visiškai nereikia. Tokį nutarimą meras palygino su noru važinėtis automobiliu, bet reikalaujama daryti taip, kaip liepiama – rinktis autobusą ar kitą priemonę.

„Šeimai užtenka penkiaviečio gero automobilio, ekonomiško, gerai važiuojančio, nedidelio, penkių vietų. Tačiau Seimas nusprendė kitaip, kad šeima privalės važinėti autobusu, nors šeimai kaip ir Vilniui nereikia tokio talpumo priemonės“, - lygino A. Zuokas.

„Šiandien man galvos skausmas – kaip sumokėti sąskaitas už benziną, kad išvažiuotų autobusai, kaip sumokėti už elektrą, kad važiuotų troleibusai ir duok, Dieve, kad šiandien Vilnius turėtų papildomus 10 mln. litų, kad galėtų susitvarkyti su Vilniaus viešojo transporto problemomis“, - pridūrė A. Zuokas.

Laida „Atviras pokalbis“ transliuojama pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais 9.10 val.