Surengti meilės dekadą “Volkswagen” automobiliams bendrovę paskatino ir tas faktas, jog šios markės automobiliai - populiariausi šalyje. Valstybinės įmonės “Regitra” duomenimis šių metų sausio 1 dienai Lietuvoje buvo įregistruota 263 437 “Volkswagen” markės automobiliai. Atvirų durų dienų metu lankytojams bus suteikta galimybė ne tik iš arčiau susipažinti su karščiausiomis naujienomis, bet ir išbandyti ką tik nuo konvejerio nuriedėjusius automobilius kelyje.

Prieš prasidedant šiems renginiams naujausius “Volkswagen” modelius ketvirtadienį išbandė automobilizmo temomis rašantys žurnalistai.

Naujienų paradą pradeda “Volkswagen Passat”

Prieš dvi savaites pasibaigusioje Ženevos automobilių parodoje didžiausiu traukos objektu tapo šeštosios kartos “Volkswagen Passat”. Susidomėjimą kelia jau vien tai, jog “Volkswagen Passat” – vienas populiariausių automobilių pasaulyje, kurių iki šiol parduota beveik 14 milijonų.

“Passat” papildė nauji varikliai, važiuoklė ir kėbulas bei salono viduje sumontuoti gyvenimo būdo patogumus padedantys užtikrinti funkcionalumo elementai. Tai kokybiška garso aparatūra, “Bluetooth” telefono įranga, sportiškos ir patogios, tolimoms kelionėms pritaikytos sėdynės, centrinio valdymo užraktų sistema, elektroninis stovėjimo stabdys, automatinis saugaus atstumo (iki kitos transporto priemonės) reguliatorius ir oro kondicionierius.

Konstruktoriams pavyko pasiekti, kad naujojo “Passat” interjeras užtikrintų žymiai daugiau erdvės. Skersai montuojami varikliai ir padidinti kėbulo matmenys sudarė galimybę gerokai išplėsti salono vidaus erdvę. Naujojo “Passat” ilgis - 4,77 m ( + 62 mm), plotis - 1,82 m ( + 74 mm) ir 1,47 m aukštis ( + 10 mm). Jo ratų bazė - 2,71 m ( + 6 mm), krovinių skyriaus maksimali talpa -565 litrai, t.y. padidėjo net 90 litrų.

Visi trys benzininiai varikliai - nauji. Tai keturių cilindrų FSI su homogeniniu tiesioginiu įpurškimu, išvystantys 85 kW (115 AG), 110 kW (150 AG) ir 147 kW (200 AG). Šių metų ketvirtajame ketvirtyje variklių gama bus papildyta 3,2 litro V6 FSI agregatu, kurio galia 184 kW (250 AG.)

Visi trys dyzeliniai TDI varikliai irgi nauji. Tai - 77 kW (105 AG), 103 kW (140 AG) ir 125 kW (170 AG), į kuriuos montuojami ir išmetamųjų suodžių dalelių filtrai.

Vėliau pasirodys ir modeliai su visų varomųjų ratų 4MOTION pavara.

“Volkswagen Golf Plus”

“Golf Plus” – tai penktosios kartos “Golf” didesnis brolis. Nuo pirmtako jis skiriasi ne tik pakeistais apdailos elementais, bet ir kėbulo formos detalėmis. Aukštesnis “Golf Plus” kėbulas, kitoks sėdynių aukštis, padidėjęs automobilio salono tūris garantuoja ne tik papildomą erdvę vairuotojui bei keleiviams, bet ir teikia jiems daugiau patogumų ilgesnėje kelionėje.“Golf Plus” - naujos kartos universalios paskirties automobilis, kuriam prognozuojama niša tarp “Volkswagen Golf” ir vienatūrio “Volkswagen Touran”.

Pagrindinis ir ko gero svarbiausias “Golf Plus” išskirtinumo požymis – kėbulo aukštis, siekiantis 1,58 m. Taigi, “Golf Plus” net 9,5 cm. aukštesnis už penktos kartos “Golf’ą” ir tik 5,4 cm. žemesnis nei vienatūris “Touran”.

Dureles, gaubtus, bamperius, sparnus, stogą, priekinius bei galinius žibintus “Volkswagen” konstruktoriai bei dizaineriai kūrė išimtinai tik šiam automobiliui.

Vairuotojas bei keleiviai negali skųstis ir lentynėlių ar smulkių daiktadėžių stoka. “Golf Plus” yra net 43 įvairios paskirties smulkaus bagažo pasidėjimo ar tvirtinimo vietos – lentynėlės, stalčiukai, kabliukai, fiksatoriai ir pan. Bagažo pasidėjimo bei jo pervežimo galimybes išplečia dviejų padėčių reguliuojamo aukščio bagažinės grindys.

Kaip ir penktos kartos “Golf”, taip ir naująjį “Golf Plus” galima rinktis trijų komplektacijos lygių – “Trendline”, “Sportline” bei “Comfortline”. Pastarasis – itin turtingas bei prabangus. Net ir kukliausios komplektacijos “Golf Plus” montuojamos visų tipų oro saugos pagalvės bei ESP sistema. Saugos priemonių sąrašą harmoningai papildo naujo tipo žibintai, geriau apšviečiantys kelią ir tuo pačiu darantys kelionę saugesne. Pirmą kartą į “Golf” klasės automobilį montuojami galiniai ypač greitai užsidegantys diodiniai žibintai. “Golf Plus” montuojami ir naujo tipo biksenoniniai priekiniai žibintai, gebantys nukreipti šviesos srautą posūkio kryptimi.

Sugrįžusi legenda - “Volkswagen Golf GTI”

1976 metais pasirodęs pirmosios kartos „Golf GTI“ įnešė esminių pokyčių ne tik į Vokietijos autobanus. Mažas hečbekas, išvystantis 182 km/h greitį, metė iššūkį gerokai didesniems bei galingesniems automobiliams. Iki šių dienų GTI abreviatūra evoliucionavo kaip atskira filosofija ir dabar yra suvokiama ne kaip modifikacija, o kaip atskira markė. Apklausos rodo, kad net 93,2 procento europiečių pažįsta šį ženkliuką ir gerai žino jo kilmę.

Visų iki šiol gamintų „Golf“ serijų buvo siūlomos ir sportiškos GTI versijos. Tad GTI neaplenkė ir penktosios kartos „Volkswagen Golf“. Tačiau šįkart nuspręsta sukurti tokį automobilį, kuris apjungtų šiuolaikinių technologijų galimybes ir legendinę kultinių „Golf“ modelių charismą. Naujoji GTI karta pagal gamintojų sumanymą turėjo atgaivinti kultą ir kartu nubrėžti naujus klasės standartus.

Penktosios kartos “VW Golf GTI” 15 mm pažeminta važiuoklė sustiprina tiek realų, tiek ir vizualinį automobilio stabilumą. Standartinėje įrangoje siūlomi 17 colių ratlankiai su 225/45 dydžio padangomis, tačiau už papildomą mokestį galima pasirinkti ir didesnio skersmens - 18 colių ratlankius. “VW Golf GTI” salone rasime sportiškas sėdynes, derinančias komfortą su tvirtu šoniniu palaikymu. Tiek sėdynės, tiek sportiškas mažo skermens trijų stipinų vairo ratas ir pavarų perjungimo svirtis paženklinti GTI logotipais.

Saugumo įrangoje yra viskas, ko galima tikėtis iš šiuolaikinio automobilio. Tai – ESP, ABS, aktyvūs priekinių sėdynių galvų atlošai bei 6 saugos pagalvės. Naujasis „Golf GTI“ ne tik saugumu, bet ir kitais atžvilgiais toli pranoksta pirmtakus. Lyginant su pirmąja karta, jis beveik pusmetriu ilgesnis, o variklio galia - beveik dvigubai didesnė.

Standartinėje įrangoje siūloma 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, su kuria automobilis nuo 0 iki 100 km/ h įsibėgėja vos per 7,2 sekundės. Svarbu ir tai, kad šis galia alsuojantis „sportininkas“ 100 km kelio vidutiniškai naudoja tik 8 litrus kuro, o variklio aptarnavimo intervalai siekia 30 tūkstančių kilometrų.

Penktosios kartos “VW Golf GTI” gali būti komplektuojamas su revoliucine dviejų sankabų DSG transmisija, leidžiančia dar pagerinti dinamikos ir net kuro ekonomijos rodiklius. Šiai pavarų dėžei charakteringas mechaninės transmisijos jungimo greitis su naudojimosi automatine patogumu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją