Vilniuje tvarkant gatves ištisinio asfaltavimo būdu sutvarkyta 3,8 km gatvių, rekonstruota ne tik Šventaragio gatvė, bet sutvarkytos ir Švitrigailos, Jasinskio, Tumo Vaižganto, Goštauto, Pamėnkalnio, Pylimo, Parodų gatvės, Kalvarijų g. atkarpa nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos prospekto bei atnaujintas Konstitucijos pr. – Geležinio Vilko žiedas.

Gatvės buvo tvarkomos apie 3 mėnesius. Visus teko atidėti dėl užsitęsusios žiemos, tačiau dirbant visą parą - tiek dienomis, tiek naktimis – darbininkai juos sugebėjo atlikti laiku ir šiuo metu mieste liko nesutvarkyti tik du objektai – Švitrigailos ir Pamėnkalnio gatvės.

Iš visų tvarkytų gatvių ilgiausia buvo Švitrigalos. Ji siekia daugiau nei 1 km ilgio. Be to, kartu su gatvės asfaltavimu buvo sutvarkyti ir šaligatviai bei kelio bortai. Kaip ir Pamėnkalnio gatvėje, kur tvarkoma 0,73 km gatvės, darbus planuojama šiuose dviejuose objektuose užbaigti šią savaitę. Pasak darbininkų, liko atlikti tik paskutinius kosmetinius darbus – pabaigti tvarkyti šaligatvius, atnaujinti gatvių žymėjimą.

Beveik visuose darbų zonose pagrindiniai darbai buvo vykdomi naktimis. Tai buvo daroma tiek anksčiau jau paminėtose Šventaragio ir Pamėnkalnio gatvėse, tiek Jasinskio, Tumo Vaižganto, Goštauto bei Pylimo gatvėse, Kalvarijų gatvės dalyje nuo Žaliojo tilto iki Konstitucijos prospekto. Bendrai, sutvarkius šias gatves, vilniečiai ir miesto svečiai jau gali džiaugtis 1,65 km ilgio atnaujintomis gatvėmis bei sutvarkytais šalių šių gatvių esančiais šaligatviais.

Nors Šventaragio gatvėje, lyginant su kitais objektais, sutvarkyta tik 0,24 km kelio atkarpa, tačiau vykdant šį projektą buvo atlikta pilna gatvės rekonstrukcija. Be paviršiaus darbų (gatvės ir pėsčiųjų zona) buvo atliekamas ir požeminės infrastruktūros tvarkymas - perklota šilumos, vandentiekio, lietaus kanalizacijos, elektros, dujotiekio, ryšių tinklai, pakeistas gatvės apšvietimas. Prieš pradedant šiuos darbus buvo atlikti archeologiniai kasinėjimai.

Šventaragio gatvės rekonstrukcijos metu buvo sutvarkyta ir Radvilaitės, Pilies bei Šventaragio gatvės sankryža, kurios pradiniame darbų projekte nebuvo planuota tvarkyti.

Šiuos darbus sostinėje atliko penkiolika įmonių, iš jų net 11 dirbo ir su Šventaragio gatvės rekonstrukcija, tai - „Grinda“, „Kerista“, „Fegda“, „Eurovia Lietuva“, „Tiltuva“, „Lemminkainen Lietuva“, „Vilniaus energija“, „Vilniaus gatvių apšvietimo elektros tinklai“, „Vilniaus vandenys“, „Skaidula“, „TEO LT“, „Statovita“, „Lietuvos dujos“, „LESTO“, „Vilprojektas“.

Rengiantis viešojo transporto optimizavimui taip pat bus ilginamas ir A juostų tinklas: nuo 25 iki 39 km. Taigi Vilniuje bus įrengta dar 14 km naujų A juostų. Tačiau dalyje šių juostų galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir taksi automobiliai, elektromobiliai bei lengvieji automobiliai, kuriais važiuos 4 ir daugiau žmonių.

Šios A juostos su elektromobilio ir 4+ specialiais ženklais bus įrengtos: Kalvarijų gatvės dalyse nuo Didlaukio ir Kalvarijų g. sankryžos iki V. Gerulaičio ir Kalvarijų g. sankryžos, ir nuo Kalvarijų, Ozo ir Kareivių g. sankryžos iki Žalgirio g., Ozo gatvės dalyje nuo stotelės „Licėjus“ iki Kalvarijų, Ozo ir Kareivių g. sankryžos, Švitrigailos gatvės dalyje abiem kryptimis nuo J. Basanavičiaus g. iki Kauno g.

Kelių atkarpų žymėjimo darbus planuojama užbaigti iki birželio 27 dienos.