Tam iš Europos investicijų banko (EIB) pasiskolinta 50 mln. eurų (172,6 mln. Lt), dalis investicijų bus dengiama bendrovės lėšomis.

„Pagal šią programą įsigyjami 136,6 mln. litų paskolos lėšų yra skirti 590 prekinių vagonų įsigyti. Likusi paskolos dalis – 36 mln. litų – bus panaudota dalinai finansuoti dviaukščių elektrinių traukinių įsigijimą. Šie dviaukščiai traukiniai jau 2015-aisiais, įgyvendinus ruožo Naujoji Vilnia-Kena-Molodečnas (Baltarusija) elektrifikacijos projektą, kursuos tarp Vilniaus ir Minsko”, rašoma įmonės pranešime.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, šiuo metu bendrovė valdo beveik 10 tūkst. prekinių vagonų parką ir didžioji jo dalis yra eksploatuojama jau daugiau kaip 20 metų. Kas ketvirtį bendrovė dėl prastos techninės būklės ir amžiaus nurašo apie 60 krovininių vagonų.

„Privalome nuolat atnaujinti turimą riedmenų parką, kadangi to nedarant po 5–6 metų liks tik dalis tinkamų vagonų. Atsižvelgiame į kintančius klientų poreikius, augančius saugumo reikalavimus ir siekiame išlikti konkurencingi“, – tvirtino S. Dailydka.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)