„Linava“ prezidento A. Kondrusevičiaus teigimu, pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria Lietuvos vežėjai, yra ekonominiai. Esą euro zonoje nematyti rimtesnio ekonominio atsigavimo, o Kipro krizė smogusi ir transporto sektoriui. Ir nors Rytuose, Rusijoje girdisi geresnių prognozių, pasak A. Kondrusevičiaus, esama ir vežėjus neraminančių dalykų.

„Dėl to Lietuvos vežėjai ypač aktyviai įsisavina naujas rinkas. Tai Azijos, Vidurinės Azijos šalys – Uzbekistanas, Kazachstanas, NATO operacijų aptarnavimas, Afganistanas, ir toliau skverbiamės į kitą žemyną. Tikimės kartu su Susisiekimo, Užsienio reikalų ministerija ir sėkmingų derybų su Kinija dėl sutarties pasirašymo, dėl pervežimo. Iš tikrųjų tai yra iššūkiai, kuriuos mes turime įveikti“, – teigia A. Kondrusevičius.

Jo manymu, Lietuvos vežėjų privalumas – daugiau kaip per du dešimtmečius sukaupta patirtis, išauginti vadovai, vadybininkai ir vairuotojai. Tiesa, pastarieji, Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidento įsitikinimu, mūsų šalyje paruošiami silpnokai.

Anot A. Kondrusevičiaus, mūsų valstybė laiku sudarė sąlygas vežėjų verslui vystytis, todėl Lietuva yra pakankamai konkurencinga. Vis dėlto jis pabrėžia, jog kai kurios iniciatyvos, pavyzdžiui, bandymas apriboti įvežamą degalų kiekį, Lietuvos konkurencinį pranašumą gali sumenkinti. Lietuvos vežėjai į tokias iniciatyvas, pasak A. Kondrusevičiaus, reaguoja neigiamai, nes tai yra jų darbo žaliava, o ne prekė.

„Sakyčiau, kad tai yra tokių per daug siaurų žinybinių interesų keliama iniciatyva apsaugoti nuo konkurencijos mūsų degalinių tinklus, mūsų vienintelį gamintoją, monopolininką didmeninei prekybai – „Orlen Lietuva““, – mano Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas.