Visai netrukus Klaipėdos uoste prasidės labai intensyvi laivyba, tad dėl to AB "Smiltynės perkėla" keltai, nepaisant to, kad jie ir greiti, bus priversti kursuoti lėčiau, vėl susidarys automobilių eilės, rašo „Vakarų ekspresas”.

A. Vaitkaus manymu, lengvų konstrukcijų tiltas šiandien išspręstų daug problemų, su kuriomis susiduria specialiosios tarnybos, kai įvyksta nelaimė ir reikia vykti žmonėms į pagalbą. Uosto direkcijos vadovas prisiminė ir gaisrus Smiltynėje.

Jau anksčiau tilto į Kuršių neriją idėja buvo blokuota baiminantis, kad į UNESCO paveldo saugomą teritoriją netrukdomos važiuos sunkiasvorės mašinos, nuogąstauta, kad dėl lengvo patekimo nebūtų nusiaubtas šis unikalus Lietuvos gamtos kampelis.

Tačiau A. Vaitkaus manymu, XXI amžiaus technologijos jau gali užtikrinti jo saugumą.

Tuo tarpu Kuršių nerijos nacionalinio parko direktorė Aušra Feser, šias pareigas einanti tik nepilnas tris savaites, direkcijos pozicijos išsakyti nesiryžo, tačiau prisipažino, kad, kaip žmogus, dirbęs turizmo srityje, ji visą laiką buvo prieš tiltą.

Anot jos, turistams, kurie keliauja į Kuršių neriją, keltai yra didžiulė atrakcija - jie jais tarsi persikelia į visai kitą pasaulį, kupiną ramybės. "Žinoma, mes, kitoje pusėje marių gyvenantieji, nukenčiame dėl tų keltų, bet, manau, kad norėdami turėti daugiau turistų, galime ir toliau pakentėti", - sakė A. Feser.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (271)