Vilniaus oro uosto vadovo postą palikus Tomui Vaišvilai, konkurse dėl generalinio direktoriaus pareigų pasisekė penkerius metus užsienyje gyvenusiam G. Almantui.

Į vadovo kėdę atsisėdęs G. Almantas prasitaria, kokia jo vizija ir pagrindiniai tikslai.

„Aviacijos pasaulyje yra akivaizdi tendencija, kad oro uostas nėra izoliuota teritorija – aplink yra daug interesų turėtojų, kurie dirba su oro uostu. Vienas iš pagrindinių uždavinių – dirbti su visais, kas turi įtakos oro uosto veiklai: savivaldybės, turizmą skatinančios institucijos, pramonininkai, aviakompanijos“, - kalbėjo naujas oro uosto vadovas.

Taip pat G. Almantas pabrėžė, kad prioritetu taps ir bendradarbiavimas su kitais oro uostais Lietuvoje: „Anksčiau oro uostai tarpusavyje smarkiai konkuruodavo. Mano vizija – mes turime bendradarbiauti ir konkurenciją keisime korporavimu. Galvosime, kaip optimizuoti vidinius procesus, kaštų struktūrą“.

Vis dėlto oro uosto vadovas pripažino, kad vizija jungti Kauno ir Vilniaus oro uostą priklauso nuo politinio, o ne uostų vadovybės sprendimų.

Kita G. Almanto pasirinkta strategija – tranzito vystymas. „Mes galime prisitraukti daugiau baltarusių, kurie sudaro svarbią dalį tarp klientų“.

Nors oro uosto vadovas prasitarė, kad bus bandoma pritraukti ir daugiau avialinijų, didelis dėmesys bus skiriamas, kad skrydžius iš oro uosto jau vykdančios kompanijos didintų savo skrydžių skaičių.

Buvęs Kopenhagos oro uosto darbuotojas teigė, kad šiemet naujų avialinijų atsiradimo Vilniaus oro uoste kažin ar galima tikėtis: „Kitais metais? Bus matyti“.

Žurnalistams pasiteiravus, ar naujas oro uosto vadovas įsivaizduoja privataus kapitalo pritraukimą į oro uosto valdymą, šis atsakė: „Man teko matyti tai Kopenhagos oro uoste, kuris yra valdomas Kanados mokytojų pensijų fondo – darbas vyksta gerai, pavyzdys geras. Bet ar tai tiktų Lietuvai? Labai abejoju“.

Kalbėdamas apie naujas kryptis iš Vilniaus oro uosto, G. Almantas teigė, kad dabar didžiausias „skaudulys“ yra Briuselis. „Vyksta intensyvūs pokalbiai dėl Briuselio su keliomis kompanijomis“, - sakė jis. Taip pat jis skrydžių tvarkaraštyje norėtų matyti Berlyną, Amsterdamą, Miuncheną.

Užklaustas naujas oro uosto vadovas buvo ir apie pigių skrydžių bendroves. Jo nuomone, kur yra dvi pigių oro skrydžių bendrovės („Ryanair“ ir „WizzAir“ - DELFI), trečia nesikiša. Tačiau kartu prasitarė, kad yra kalbama su „Vueling“ avialinijomis.

„Tai paklausos ir pasiūlos žaismas. Kokia yra paklausa, tokią bandome suteikti ir pasiūlą“, - teigė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)