Būtent mokesčių slėpimą A. Zuokas įvardijo kaip pagrindinę priežastį, dėl kurios vežėjai priešinasi pertvarkai.

„Pasakymas „nenorime, netinka“ arba „norime, kad būtų kaip buvo anksčiau“ – tai yra neįmanoma dėl Vilniaus miesto finansinės situacijos. (...) Mes negalime ir neturime galimybės teikti paslaugą, kuri veda visą visuomeninį transportą į bankrotą. Galbūt privatūs vežėjai nenori tapti miesto visuomeninio transporto sistemos dalimi todėl, kad reikės rodyti skaidriai pajamas, reikės rodyti, kokį atlyginimą mokate savo vairuotojams – slepiate pajamas ar ne. Šiandien pasakysiu, privatūs vežėjai, pagal pateiktus duomenis, moka savo vairuotojams dažniausiai minimalų atlyginimą, t.y. apie tūkstantį litų. Kai mes puikiai žinome, kad tokio atlyginimo gyvenime Vilniaus mieste negali būti. Šiandien, pagal Statistikos departamentą, pagal mūsų viešojo transporto įmonės atlyginimų vidurkį, yra atlyginimai virš 3 tūkst. Lt. Taigi kažkas nesąžiningai konkuruoja ir dar slepia nuo valstybės savo pajamas. Gauna pinigus į kišenę ir slepia mokesčius“, - žurnalistams teigė Vilniaus meras.

Pasak jo, be konkursų privežimo maršrutams „mikriukai“ Vilniuje apskritai nebegalės funkcionuoti jau nuo liepos, kai startuos transporto pertvarka.

„Šiandien Vilniaus miesto taryba svarstys sprendimo projektą, pagal kurį, pabrėšiu, mes norime įtraukti privačius vežėjus į Vilniaus viešojo transporto sistemą. (...) Aš tikrai pasisakau už tai, kad privatūs vežėjai viešojo transporto sistemoje dalyvautų. Jeigu taryba pritars tam sprendimui, tai mes skelbisime konkursus, ir atitinkamus maršrutus, privežimą galės atlikti ir privatūs vežėjai. Praktiškai (sprendimo projektai – DELFI) skiriasi labai nedaug“, - kalbėjo A. Zuokas.

DELFI primena, jog privatūs vežėjai priešinasi privežimo maršrutams. Anot jų, jei konkursai nebus paskelbti, tai leis jiems toliau dirbti miesto centre. Kaltinimus dėl mokesčių slėpimo vežėjai kategoriškai atmeta.

„Tuo klausimu turėtų užsiimti atitinkamos institucijos. Jeigu ponas Artūras mano, kad mes slepiame mokesčius, tai, man atrodo, ne jam reikia spręsti tokius klausimus. Tą daryti turėtų Mokesčių inspekcija. Jeigu yra kažkokie pažeidimai, turėtų būti taikomos atitinkamos sankcijos“, - DELFI teigė Vilniaus miesto vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis.

S. Matulionio teigimu, septyniose asociacijos įmonėse vairuotojų algos svyruoja tarp 1300-1500 Lt iki mokesčių. Esą vežėjai norėtų didinti algas, tačiau to daryti negali, mat visiškai neaiški jų ateitis. S. Matulionio teigimu, jei algos bus padidintos, o vežėjai liks be maršrutų, atlyginimų pakėlimas prives prie papildomo lėšų poreikio darbuotojų išeitinėms kompensacijoms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (365)