"Darbus stengiamės atlikti mažiausiomis išlaidomis. O lėšų reikia. Juk ant žolės neasfaltuosi. Naujai juostai juk reikia pagrindą pakloti, įvertinti po žeme besidriekiančias komunikacijas", - sakė savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis.

Tačiau eismo organizavimo specialistai įžvelgia ne tik A juostų naudą, bet ir žalą. Jos pavyktų išvengti tik tuomet, jei dalis vilniečių iš nuosavų automobilių persėstų į miesto transportą.

Greitieji autobusai, o vėliau tramvajai važiuos ten, kur keleivių srautai didžiausi, o intervalai tarp transporto priemonių bus skirtingi piko ir ne piko metu.

Laisvės prospekte vadinamąją A juostą kelininkai baigia įrengti plačios skiriamosios juostos sąskaita. Savivaldybė taip pat ketina paplatinti Žirmūnų, Ukmergės, vėliau – Ozo, Kalvarijų gatves.

Sostinėje yra ir daugiau vietų, kur turėtų atsirasti A juostos. Tai Švitrigailos gatvės ruožas tarp Kauno ir J.Basanavičiaus gatvių, Dariaus ir Girėno gatvė tarp Eišiškių plento ir Tūkstantmečio gatvės, taip pat Žemaitės gatvė.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (123)