Tapo kantrybės išbandymu

Ketvirtadienį ryte iš priemiesčių į Klaipėdą važiavę gyventojai buvo priversti vėluoti į darbą. Nepatogumų sukėlė Rimkų pervaža, prie kurios kai kurie klaipėdiečiai eilėje pralaukė net 40 minučių.

Vairuotojai piktinosi, kad į Rimkus įvažiavę 7.30 val., geležinkelio pervažą kirto tik po 8.10 val. – tiek ilgai jie buvo priversti laukti, kol pirmyn atgal labai lėtai važinėjosi traukinių sąstatai.

Šioje vietoje dėl uždarytos pervažos susidarė tokios spūstys, kad laukiantys automobiliai buvo matomi iki pat Šernų viaduko.

Vairuotojai piktinosi, kad niekaip nesibaigiantiems šio geležinkelio ruožo remonto darbams pasirenkamas būtent toks ryto laikas, kai dauguma žmonių važiuoja į darbus.

Klaipėdiečiai taip pat prisiminė ir geležinkeliečių pažadus, kad pavasarį remontai bus baigti, tad vairuotojams nebekils problemų.

Statys reguliuotoją

„Klaipėdos geležinkelių infrastruktūros“ filialo direktorius Julius Mikšys paaiškino, jog būtent tuo metu pervaža buvo užimta dėl rekonstrukcijos darbų geležinkelio linijoje RimkaiPagėgiai.

Rimkuose, su kuriais patogus susisiekimas, yra daug remontui skirtos įrangos. Dėl specifinių manevravimo darbų bei ilgo sąstato gerokai užtrunka, kol traukinys nuvažiuoja į reikiamą vietą ir grįžta atgal.

Būtent dėl šios priežasties vairuotojai buvo priversti ilgai laukti prie Rimkų pervažos. Be to, taip sutapo, kad po šventinės dienos prisikaupė technikos ir padaugėjo pagal grafiką važiuojančių traukinių.

J.Mikšys sutiko, kad uostamiestyje Rimkų pervaža yra jautri vieta. Tad po dienraščio „Klaipėda“ žurnalistų skambučio ši problema buvo aptarta su atsakingais darbuotojais.

Nuspręsta, kad iškilus panašiai situacijai šioje sankryžoje bus statomas reguliuotojas. Tada vairuotojai galės vadovautis ne šviesoforo, o jo parodymais. Taip tikimasi gerokai sutrumpinti automobilių eiles.

Nepatogumų neišvengs

Ar manevravimo darbų negalima atidėti kitam laikui? J.Mikšys paaiškino, kad jie dirba pagal griežtai reglamentuotus grafikus. Tad bet koks traukinių užlaikymas valandai ar ilgiau neigiamai atsilieptų įsipareigojimams tiekėjams ir klientams.

Be to, remonto darbai atliekami traukinių eismo pertraukos metu. Pagal grafiką važiuojantys traukiniai iš vienos stoties į kitą turi atvažiuoti nustatytu laiku.

„Susierzinę vairuotojai mato tik vieną medalio pusę“, – pridūrė vadovas.

J.Mikšys negalėjo garantuoti, kad ateityje bus išvengta tokių sutapimų, kai į darbą skubantys vairuotojai lauks prie uždarytos pervažos. Tačiau pažadėta pasistengti, kad jų būtų kuo mažiau.

Planuojama, kad geležinkelio linijos Rimkai – Pagėgiai rekonstrukcijos darbai užtruks iki birželio.