Padangų pardavėjai teigia, kol kas didesnio vairuotojų dėmesio dar nesulaukė. Tam įtakos turi vėluojantis pavasaris ir nedžiuginančios sinoptikų prognozės. Pardavėjai pataria vairuotojams nesibaiminti, kad žieminės padangos sudils ir jų nekeisti, kol naktimis vis dar numatoma minusinė temperatūra. Kartu jie ramina, kad 2012 metais brangusios, 2013 metais padangos pinga.

„Kiekvienas pardavėjas kainas reguliavo taip, kaip jam patinka. Netgi buvo tokios kalbos, kad 2012 metais, palyginus su 2011 metais, kainos kilo net 30 proc. 2013 metais, manau, kad padangos gali kainuoti net 15–20 proc. mažiau nei 2012 metais“, – sakė UAB „Dagris” padangų pardavimo konsultantas Artūras Panavas.

Pardavėjai nepataria pirkti naudotų padangų, nes tai – katės pirkimas maiše. Tokių padangų defektai išlenda kiek pavažinėjus.

„Restauruotas padangas galbūt ir galima pirkti – tik tada, kai mažai važinėjate, nes žiemą greičiai nedideli, temperatūra žema. Bet vasarai tikrai nerekomenduočiau. Mes tokiomis neprekiaujame ir nerekomenduojame“, – kalbėjo UAB „Melga” generalinis direktorius Erlandas Gintneris.

Renkantis padangas, pasak pardavėjų, svarbu atkreipti dėmesį į gamintoją ir pagaminimo datą.

„Nepatarčiau rinktis Azijos gamintojų, pavyzdžiui, Kinijos, Pietų Korėjos ir netgi Japonijos, nes japoniškos padangos, nors ir nėra blogos, greitai dyla“, – teigė A. Panavas.

„Labai svarbus padangos šviežumas. Jeigu ji neseniai pagaminta, tada atlieka visas reikalingas funkcijas. Kiekvienais metais padanga praranda savo savybes. Pavyzdžiui, po 5 metų padanga dažnai būna, kaip mes vadiname, tik „juodas daiktas, uždėtas ant ratlankio“, – sakė E. Gintneris

Padangų pardavėjai tikina, kad šiemet padangų pakeitimo įkainiai, palyginus su 2012 metais, išliks tokie pat.