Pristatydama šią naują automobilio koncepciją, "Mercedes-Benz" ruošia dirvą jaunam rinkos segmentui, kuriam prognozuojama daug žadanti ateitis. "Mercedes-Benz" B-klasė atitinka lūkesčius, kuriuos nūdienos vairuotojai kelia erdviems, patogiems ir praktiškiems automobiliams, užtikrinantiems vairavimo malonumą. Naujoji B-klasė įvairių automobilių koncepcijų teikiamus privalumus apjungia į įdomų ir savitą derinį - tai turistinis, šeimyninis ir laisvalaikiui skirtas automobilis.

Vienas iš pagrindinių privalumų - tai "Mercedes-Benz" sukurta „sandwich“ tipo konstrukcija. Naujoji B-klasė savo erdvumu prilygsta didesniems sedanams ir universalams, nors išoriškai šis modelis atrodo visai nedidukas. Kėbulas yra 4270 mm ilgio, o tai atitinka kompaktiškų automobilių klasę. Tačiau salono erdvumu naujasis "Mercedes" modelis pranoksta panašaus dydžio automobilius visais su patogumu susijusiais aspektais, pavyzdžiui, pečiams, kojoms ir galvai skiriama kur kas daugiau vietos nei panašiuose automobiliuose.

Dėl ilgos važiuoklės bazės (2778 mm) keleiviams gale dabar sėdėti dar patogiau: atstumu tarp sėdynių ir keliamas skiriama vieta naujoji B-klasė prilygsta S-klasei.

Be to, B-klasė siūlo naujus sprendimus universalumo ir talpos prasme. Reguliuojamo aukščio bagažo skyriaus dugnas; asimetriškai padalytas, sulenkiamas ir nuimamas galinių sėdynių blokas; priekinė keleivio sėdynė, kurią galima išimti – naudojant šias funkcijas, B-klasė greitai ir lengvai iš patogaus turistinio automobilio paverčiama praktišku furgonu. Atsižvelgiant į sėdynių skaičių ir padėtį, bagažo skyriaus talpą galima padidinti nuo 544 iki 2245 l (išėmus galines ir priekinę keleivio sėdynę). Tokia talpa prilygsta didelių universalų bagažo skyriams. Didžiausias bagažo skyriaus ilgis - 2,95 m.

Šiuolaikiški benzininiai varikliai: iki 142 kW/193AG

Siūlomi 6 keturių cilindrų varikliai, kurių galia siekia nuo 70 kW/95 AG iki 142 kW/193 AG. Geriausias savo grupėje B 200 TURBO turi naują dviejų litrų, keturių cilindrų variklį, kuris dėka turbinos ir tarpinio vėsinimo pasiekia didžiausią 280 Nm sukimo momentą, esant vos 1800 aps./min, ir išlaiko šiuos parametrus plačiame variklio sūkių diapazone iki 4850 aps./min.

Galingiausia "Mercedes-Benz" B-klasė greitį nuo 0 iki 100km/h pasiekia vos per 7,6 sekundės; įjungus penktą pavarą, greičiui nuo 80 iki 120 km/h išvystyti prireikia 7,3 sekundžių, o tada pasiekiamas didžiausias 225 km/h greitis.

Aukšto sukimo momento dyzeliniai varikliai: 100 km tik 5,6 litro kuro

Dyzelinių variklių sąrašo viršuje – B 200 CDI modelis su 103 kW/140 AG ir ypač aukštu 300 Nm sukimo momentu. Dėl naujai sukurto turbodyzelinio variklio su CommonRail tiesioginiu įpurškimu B-klasė greitį nuo 0 iki 100 km/h pasiekia per 9,6 sekundės, tuo tarpu greitį nuo 80 iki 120 km/h išvysto per 10,0 sekundžių (važiuojant penkta pavara). Didžiausias B 200 CDI greitis yra 200 km/h. Nepaisant labai aukšto našumo, kuro sąnaudos 100 km nesiekia 6 litrų (t.y. 5,6 l; mišrios sąnaudos).

CDI modeliai B-klasėje atitinka griežtas, emisijos lygiams taikomas EU 4 normas.

Naujieji B 200 TURBO ir CDI modeliai B 180 CDI bei B 200 CDI standartiškai komplektuojami su šešių greičių mechanine pavarų dėže. Visi B-klasės modeliai gali būti komplektuojami su naujai sukurta AUTOTRONIC automatine transmisija.

„Sandwich“ konstrukcijos koncepcija užtikrina "Mercedes" modeliams būdingą saugą

Patentuota „sandwich“ tipo konstrukcija, kuri salono erdvumo prasme tiesiog daro stebuklus – tai centrinis taškas naujosios B-klasės saugos koncepcijoje. Sumanus sprendimas, kai variklis ir transmisija montuojami nuožulnioje padėtyje, vieną bloko dalį tvirtinant keleivio sėdynės priekyje, o kitą – po keleivio sėdyne, leidžia pailginti priekinę automobilio dalį, o tai labai pasiteisina avarijos atveju.

Stipraus priekinio smūgio metu variklio ir transmisijos blokas stumiamas ne atgal į saloną, bet slysta žemyn po pedalais. Be to, „sandwich“ konstrukcija labai pasiteisina šoninio susidūrimo atveju, nes automobilyje esantys asmenys sėdi maždaug 20 cm aukščiau, vadinasi, virš smūgio poveikio zonos. Taigi nepaisant kompaktiško dydžio, B-klasės modeliai užtikrina "Mercedes" automobiliams būdingą aukštą automobilyje esančių asmenų saugos lygį.

Standartinę automobilyje esančių asmenų saugos sistemą sudaro dviejų pakopų priekinės oro pagalvės, diržų įtempimo įtaisai priekinėms ir galinėms šoninėms sėdynėms, prisitaikantys diržų įtempimo ribotuvai, reguliuojamos atramos galvai, vaikiškų kėdučių tvirtinimo sistema ISOFIX ir oro pagalvės galvos/krūtinės dalyje.

Naujoji "Mercedes-Benz" B-klasė – Lietuvoje pasirodys 2005 balandžio mėn. pabaigoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją