Jau vien ši neeilinė sukaktis skatina gamintojus būtent Ženevoje pristatyti visas didžiausias naujienas.

Ne išimtis – ir “Volkswagen” automobilių gamintojai, nuolatiniai Ženevos parodų dalyviai. Šiemet jų stendas užima rekordiškai didelį, net 2762 kvadratinių metrų plotą. Šios vokiškos automobilių markės kūrėjai Ženevoje demonstruos daug naujovių, koncerno darbuotojų pasiektų išleidžiant visiškai naujus bei modernizuojant jau pelniusius nemenką populiarumą rinkoje modelius, variklius, kitas sistemas.

Naujas “Volkswagen Passat”

Užsukę į antrąją Ženevos parodų komplekso salę, kurioje įsikurs “Volkswagen” ekspozicija, lankytojai išvys vieną didžiausių šios parodos traukos objektų - šeštosios kartos “Volkswagen Passat”. Jo premjeros nekantriai laukė ne tik “Volkswagen” markės gerbėjai, bet ir daugelio šalių automobilizmo specialistai. Susidomėjimą kelia jau vien tai, jog “Volkswagen Passat” – vienas populiariausių automobilių pasaulyje, kurių iki šiol parduota beveik 14 milijonų.

Šeštosios kartos “Passat” įgijo naujų bruožų, naują variklių gamą, važiuoklę, kėbulą bei salono viduje sumontuotus funkcionalumo elementus. Iš jų paminėtina kokybiška garso aparatūra, “Bluetooth” telefono įranga, sportiškos ir patogios, tolimoms kelionėms pritaikytos sėdynės, centrinio valdymo užraktų sistema, elektroninis stovėjimo stabdys, automatinis saugaus atstumo nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės reguliatorius, oro kondicionavimo sistema bei kita.

Skersai montuojami varikliai bei padidinti kėbulo matmenys sudarė galimybę gerokai išplėsti salono vidaus erdvę. Naujojo “Passat” ilgis - 4,77 m (+62 mm), plotis - 1,82 m (+74 mm), o aukštis - 1,47 m (+10 mm). Jo ratų bazė - 2,71 m (+6 mm), krovinių skyriaus maksimali talpa - 565 litrai. Lyginant su penktos kartos “Passat”, debiutanto bagažinė talpesnė net 90 litrų.

Pradedant nuo į bazinės komplektacijos naujuosius “Passat” montuojamų 75 kW (102 AG) motorų, visi benzininiai varikliai nauji. Keturių cilindrų FSI jėgos agregatai su homogeniniu tiesioginiu įpurškimu išvystys atitinkamai 85 kW (115 AG), 110 kW (150 AG) arba 147 kW (200 AG) galią. Metų pabaigoje benzininių variklių gamą papildys 3,2 litro V6 FSI agregatas, kurio galia - 184 kW (250 AG).

Kiekvienas iš trijų į šeštosios kartos “Volkswagen Passat” montuojamų TDI konstrukcijos dyzelinių variklių bus panaudotas irgi pirmą kartą. Tai - 77 kW (105 AG), 103 kW (140 AG) ir 125 kW (170 AG) motorai.

Benzininiai 85 kW, 110 kW ir 147 kW varikliai gali būti montuojami ir su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, o abu galingesni TDI varikliai - su dvidiskės sankabos (DSG) transmisija. Vėliau pasirodys ir “VW Passat” su visų varomųjų ratų 4MOTION pavara.

Tarp “Golf” ir “Touran”

Dar viena “Volkswagen” naujovė – “Golf Plus”, kurį gamintojai įvardija kaip naujos kartos universalios paskirties automobilį, rasiantį savo nišą tarp “Volkswagen Golf” ir vienatūrio “Volkswagen Touran”. Pagrindinis ir ko gero svarbiausias “Golf Plus” išskirtinumo požymis – kėbulo aukštis, siekiantis 1,58 m. Taigi, “Golf Plus” net 9,5 cm aukštesnis už penktos kartos “Golf” ir tik 5,4 cm žemesnis nei vienatūris “Touran”.

Naujajame “Golf Plus” iškart į akis krenta naujos konstrukcijos galinių sėdynių blokas, pasižymintis didelėmis transformavimo galimybėmis. Jį 160 mm galima stumdyti horizontalia kryptimi, įdiegta galimybė asimetriškai atlenkti sėdynių atramas. Sulenkus vienos iš sėdynių bloko dalies atramą, tam tikras mechanizmas dar labiau nuleidžia žemyn ir pačią sėdynę taip suformuodamas beveik lygias grindis.

Didesnė vidaus erdvė “Golf Plus” kūrėjus paskatino suprojektuoti ir visai naują automobilio saloną. Naujas formas įgavo prietaisų skydelis, durų apmušalai, priekyje sėdinčių keleivių atramos rankoms, sėdynės ir net transmisijos mechanizmo tunelis.

“Golf Plus” pirkėjams suteikta galimybė rinktis iš penkių benzininių ir trijų dyzelinių (du iš jų - turbodyzeliniai TDI tipo) variklių.

Kartu su montuojamomis penkių bei šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis “Volkswagen” gamintojai siūlo ir šešialaipsnę automatinę transmisiją bei DSG tipo dvidiskę sankabą. “Tiptronic” pavarų dėžė komplektuojama su benzininiais varikliais, o DSG tipo – su TDI jėgos agregatais.

Visi – po vienu stogu

“Volkswagen” stende Ženevoje bus demonstruojami praktiškai visi koncerno gaminami nauji automobiliai, pradedant mažuoju “Lupo” ar jau daugelio šalių rinkose pergales skinančiais penktos kartos “Golf”, “Touran”, “Phaeton”, “Touareg” ir baigiant “Multivan”.

Ženevos parodos lankytojai turės progą atidžiau pažvelgti ir į penktosios kartos “Volkswagen Golf” su visų keturių varančiųjų ratų pavara. Juo itin turėtų susidomėti važinėjantys ne tik mažesnio pravažumo keliais, bet ir automobilių sporte jėgas bandantys žmonės.

Koncerno laimėjimus automobilių sporte demonstruoja “Volkswagen Race Touareg”, liudijantys dar neišblėsusią legendinio Dakaro dykumų maratono dvasią. Dar labiau ją atgaivinti atmintyje padės ne tik sunkiausiam žygiui parengti bei sėkmingai jį įveikę “Touareg Race” visureigiai, bet ir su parodos lankytojais bendrausiantis Juttos Kleinschmidt bei Fabricijos Pons ekipažas, Dakaro maratono absoliučioje įskaitoje pelnęs trečiąją vietą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją