Šioje atkarpoje įsikūrę populiarūs restoranai ir klubai, fiksuojamas didelis pėsčiųjų judėjimas.

Policijos teigimu, problema šioje dalyje ypač aktuali tampa vasarą, kuomet prie veikiančių kavinių išnešami staliukai. Tuomet šaligatvio plotis labai susiaurėja, o pėstieji priversti eiti važiuojamąja kelio dalimi.

Buvo siūlyta, kad automobiliai Rotušės aikštėje būtų statomi lygiagrečiai važiuojamai daliai. Tačiau šiam siūlymui nebuvo pritarta. Pradiniame pasiūlyme buvo svarstoma apskritai uždrausti statyti automobilius dešinėje Rotušės aikštę juosiančios gatvės pusėje, tačiau buvo apsiribota tik minėta atkarpa.

Be to, Kauno senamiesčio draugija ketvirtadienį pateikė prašymą pakeisti Vilniaus gatvės statusą ir pavadinti ją pėsčiųjų zona. Šiuo metu pagrindinėje Kauno senamiesčio gatvėje eismas ir taip uždraustas – tai yra saugotina zona ir čia važiuoti gali tik aptarnaujantis transportas bei tie automobiliai, kuriems suteiktas specialus leidimas.

Taip pat verslininkai pageidavo, kad Vilniaus gatvėje vasaros sezono metu būtų leista išplėsti lauko kavinių plotą, pravažiavimui paliekant tris metrus gatvės pločio.

„Ar tikrai pėstiesiems užteks trijų metrų? Kalbu iš praėjusios vasaros įspūdžio. Staliukai neturi riboti pėsčiųjų srauto“, - sakė Paulius Keras, Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
Šiam pasiūlymui nebuvo pritarta.

Kelių policija taip pat prašė nuimti eksperimentinius kelio ženklus, kurie draudžia sukti į dešinę. Nuspręsta, kad ir toliau bus draudžiama važiuojant Rotušės aikšte pasukti į Aleksoto gatvę.

Netrukus Kauno miesto savivaldybės taryba turėtų svarstyti du klausimus, susijusius su automobilių statymu senamiestyje. Siūloma grąžinti senąją tvarką, pagal kurią automobilius Kauno pilies aikšelėje buvo galima statyti nemokamai. Be to, siūloma prailginti apmokestintą laiką Rotušės aikštėje. Iki šiol už automobilių statymą apmokestintose vietose reikia mokėti iki 18 val.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)